Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Άρχισε ο χορός;

...των καταλήψεων εννοείται!!!
Την Τρίτη 21/9/ ξεκίνησε η πρώτη κατάληψη στο σχολείο. Μακάρι να΄ναι κι η τελευταία, αλλά...Ο λόγος ο γνωστός ύποπτος, το νέο κτίριο, αυτό το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας για την περιοχή μας. Για να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Να τη η συνέχεια!


Εμείς, ο Σύλλογος Διδασκόντων, με την ομόθυμη συμφωνία του Συλλόγου Γονέων, δηλώνουμε την συμπαράστασή μας στο δίκαιο αίτημα των μαθητών που αποτελεί φυσικά και δικό μας αίτημα αιχμής. Να αναλάβει η Πολιτεία και το Υπουργείο τις τεράστιες ευθύνες τους ώστε να λειτουργήσει άμεσα το ΕΠΑ.Λ. στο νέο κτήριό του γι΄αυτό: ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΡΙΤΗ 5/10/, 11ΠΜ
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ & Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ



ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΕΠΑΛ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
Άνω Λιόσια, Σεπτέμβριος 2010
Επιστολή προς κ.κ. Υπουργό και Υφυπουργούς Παιδείας
Κοινοποίηση: Προς Περιφερειακό Διευθυντή Εκπ/σης Αττικής, Διεύθυνση Β/βάθμιας & Γραφείο Ε.Ε. Δ. Αττικής, Δήμαρχο Άνω Λιοσίων και Πρόεδρο και Δ. Σύμβουλο του Ο.Σ.Κ.


Θέλουμε να θίξουμε και πάλι το κτιριακό πρόβλημα του σχολείου μας, του ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων. Είναι τόσο ΕΠΕΙΓΟΝ που η λύση του θα΄πρεπε να έχει δοθεί εδώ και χρόνια. Κι όμως κοντεύει δεκαετία από την εποχή που ξεκίνησε η κατασκευή του.
Το πρόβλημα κι η απαράδεκτη καθυστέρηση στην επίλυσή του έχει ως αποτέλεσμα μια νέα κατάληψη των μαθητών στο σχολείο από τις 21/9/2010. Το μοναδικό και δίκαιο αίτημα των μαθητών είναι η άμεση παράδοση του νέου σχολικού κτιρίου που καθυστερεί απελπιστικά.

Το Σεπτέμβριο του 2007 άρχισαν οι καταλήψεις των μαθητών γι΄ αυτό το τόσο σοβαρό θέμα. Τότε υφυπουργός Παιδείας επισκέφθηκε στο σχολείο μας κι υποσχέθηκε ο αγιασμός, σε δυο χρόνια, να γίνει στο νέο σχολείο κι ο ΟΣΚ ανέλαβε την προώθηση του έργου σε συνεργασία με το Δήμο. Όμως, ως σήμερα η κατάσταση από τη μια στο χώρο του υπάρχοντος σχολείου παραμένει απαράδεκτη κι από την άλλη το νέο κτίριο δεν ολοκληρώνεται, παρά τις προσπάθειες του Συλλόγου, των μαθητών και των γονέων και τις κινητοποιήσεις που γίνονται συνεχώς από το 2007 ως σήμερα, το 2010.

Το έργο αναλήφθηκε από τεχνική εταιρεία το Γενάρη του 2009 με καταληκτική ημερομηνία παράδοσης τον Οκτώβριο του 2010. Όμως, η εξόφληση του εργολάβου γίνεται με απελπιστικά αργούς ρυθμούς, ενώ η κατασκευή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία και το χρέος προς τον εργολάβο, με βάση τα δικά του στοιχεία, ανέρχεται σε 1.500.000 ευρώ περίπου. Πότε θα δοθεί αυτό το ποσό, όταν χρέος προς τον ίδιο εργολάβο ύψους μόνο 140.000 ευρώ περίπου, που αφορά το 4ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων, καθυστερεί πάνω από 10 μήνες;

Όλα αυτά προσβάλλουν την αξιοπρέπεια όλων των εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων κι αποτελεί επίσης προσβολή για την κοινωνία και το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Αποφασίζουμε:
Να δηλώσουμε την συμπαράστασή μας στο δίκαιο αίτημα των μαθητών.
Να απαιτήσουμε να αναλάβει η Πολιτεία και το Υπουργείο τις τεράστιες ευθύνες τους ώστε να λειτουργήσει άμεσα το ΕΠΑΛ στο νέο κτίριο.
Για να είμαστε σε θέση να κοιτάζουμε τους μαθητές μας στα μάτια και να μπορούμε να τους πούμε ότι τα καταφέραμε αυτή τη φορά. Θέλουμε να αρχίσει κάτι να αλλάζει επιτέλους, προς το καλύτερο για τα παιδιά μας στα Άνω Λιόσια.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενώ λοιπόν στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο
"οι 250 μαθητές του ΕΠΑΛ ξεκίνησαν προχθές κατάληψη, ζητώντας να μην βγάλουν ξανά τη χρονιά μέσα στα κλουβιά, που κατ’ ευφημισμόν ονομάζονται σχολείο" ( http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_23/09/2010_415994),
στον ΕΙΚΟΝΙΚΟ κόσμο τής κυβέρνησης
"η θετική έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς 2010-2011, σε μια δύσκολη συγκυρία για τη χώρα και τους εργαζόμενους, έχει αναγνωριστεί από τη συντριπτική πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας" http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10242
!
MLOG

MLOG είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Με την κατηγορία της παρεμπόδισης της λειτουργίας των σχολείων το Φθινόπωρο του 2009 καλούνται σε απολογία μαθητές που συμμετείχαν στις καταλήψεις του περσινού χειμώνα. 105 μαθητές από την Ορεστιάδα Έβρου παραπέμπονται σε δίκη στις 29 Οκτωβρίου 2010 και 33 μαθητές από τη Χαλκίδα στις 27 Ιανουαρίου 2011.
Καταγγέλλουμε την πρωτοφανή επιχείρηση τρομοκράτησης και εκφοβισμού μαθητών που συμμετείχαν στις καταλήψεις τον Οκτώβριο του 2009.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι διάσημοι γίναμε, σχολίαζε ένας καλός συνάδελφος και παραθέτει την απόδειξη.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_23/09/2010_415994

Αλλά μόνο μέσω διασημότητας μπορεί να γίνει κάτι, ακόμη και το αυτονόητο, που είναι ένα σχολικό κτίριο της προκοπής;

Ανώνυμος είπε...

Το μαθητικό κίνημα, στο πλαίσιο της αυτονομίας του, μπορεί να καθορίζει τα αιτήματά του καθώς και τους τρόπους ανάδειξης και διεκδίκησής τους. Οι μαθητές μπορούν να ασκούν ανεμπόδιστα τα δημοκρατικά τους δικαιώματα, να λαμβάνουν αποφάσεις και να τις υλοποιούν μέσα από τα αντιπροσωπευτικά, συλλογικά τους όργανα, όπως ορίζεται άλλωστε και με το νόμο. Γιατί μέσα από τη διαδικασία αυτή οι μαθητές μας ασκούνται στη δημοκρατία και εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη.

* ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ… μαλιστα..
* ΠΛΑΙΣΙΑ… μαλιστα..
* Δημοκρατικα δικαιωματα.. μαλιστα…
* Αντιπροσωπευτικα-συλλογικά οργανα .. μαλιστα…
*
* ασκούνται στη δημοκρατία και εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη
..μάλιστα…

Η κυριαρχία και η εξουσία γενικότερα,είναι προϊόντα καθορισμων και αντιληψεων ,
σκέψεων και αποτιμησεων ,
δρασεων και αισθησεων,
παγιωμένων πίστεων και αυτονόητων αληθειών...
..παιδαγωγικων δρασεων..ανθρωπων σαν κι εμενα ,σαν κι εσας συναδελφοι της Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ..

ποινικό κολάσιμο αδίκημα..
μηπως ειναι συναδελφοι..
η εκπαιδευτικη μας δραση ..που μεσα από μια σειρα σωματικων και νοητικων πειθαρχιων και καταναγκασμων που επιβαλλονται ..
μορφοποιει τις διαθεσεις ..ομογενοποιητικα στο συνολο των κοινωνικων υποκειμενων με τα οποια ερχομαστε σε επαφη;;;
Υπαρχει αραγε «νομιμος» ορισμος της πραγματικοτητας..η
Απλως συμβαλουμε σε μια διαιωνιση μιας καποιας «αυθαιρεσιας»??

Τι προτεινω-τυρβαζω??

Ν’ αφησετε την «εικονα» να μεγεθυνθει ακομα πιο πολύ!!
105 μαθητες καταδικάζονται..
να δουμε τι θα γινει αν...
Οχι να επεμβαινεται απο πριν ΣΑΝ ΣΩΤΗΡΕΣ..στον ΤΡΟΜΟ που εχει το θεμα..
Να μην παιξετε το παιχνιδι του ΣΩΤΗΡΑ!!!
Ν’ αφησετε τις φαρισαϊκες καταγγελιες επαναστατικου τυπου την στιγμη που οι ιδιοι εφαρμοζετε προπαραδοχες και πρακτικες αναπαραγωγης ολων των αρχων θεωρησης εγγεγραμμενων.. θεσμων...

υ.γ.
μπορειτε να μην κανετε παρελαση???
μπορειτε να μην κανετε εκλογες για τα νεα 15μελη??
για δεστε το κι αυτο..σαν ενδεχομενο..
τι θα γινει τοτε???

Ανώνυμος είπε...

Μετά τους σεισμούς του 1999 και την αναγκαστική τότε μεταστέγαση του σχολείου σε κοντέινερ σεισμοπαθών, που έφθασαν τα 10, και μερικές προκατασκευασμένες αίθουσες, πέρασαν 11 ολόκληρα χρόνια και η κατάσταση δεν έχει αλλάξει καθόλου. Άρχισε να κατασκευάζεται ένα νέο σχολικό κτήριο που παρέμεινε γιαπί επί 8 περίπου χρόνια. Μετά από επανειλημμένες κινητοποιήσεις των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων επιτέλους ο Οργανισμός Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ) ανέλαβε την ολοκλήρωση του έργου μέσω τεχνικής εταιρείας το Γενάρη του 2009. Το νέο κτήριο είναι έτοιμο, αλλά το χρέος προς τον εργολάβο ανέρχεται σε 1.500.000 ευρώ περίπου.

Ανώνυμος είπε...

Επισημαίνουμε ότι τα Άνω Λιόσια δεν μοιάζουν με άλλες περιοχές της Αθήνας. Είναι μια εργατική αστική περιοχή όπου οι μαθητές και ιδιαίτερα όσοι φοιτούν στο ΕΠΑ.Λ δεν είναι παιδιά ευκατάστατων οικογενειών. Πολλά βιώνουν οικογενειακά προβλήματα, συχνά αναγκάζονται να δουλέψουν μετά το σχολείο για να βοηθήσουν την οικογένειά τους.

Σήμερα, το 2010, στα Άνω Λιόσια Αττικής, 270 μαθητές και μαθήτριες, δεν έχουν στη διάθεση τους ούτε μια κανονική αίθουσα διδασκαλίας. Αυτά προσβάλλουν την αξιοπρέπεια όλων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, αλλά αποτελούν και προσβολή για την κοινωνία και σαφή υπονόμευση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας στη χώρα μας.

Δεν έχουμε λάβει ποτέ επαρκείς εξηγήσεις γιατί οι μαθητές μας πρέπει επί τόσα χρόνια να υποτιμούνται, να απαξιώνονται και να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

Ανώνυμος είπε...

Επισημαίνουμε ότι τα Άνω Λιόσια δεν μοιάζουν με άλλες περιοχές της Αθήνας. Είναι μια εργατική αστική περιοχή όπου οι μαθητές και ιδιαίτερα όσοι φοιτούν στο ΕΠΑ.Λ δεν είναι παιδιά ευκατάστατων οικογενειών. Πολλά βιώνουν οικογενειακά προβλήματα, συχνά αναγκάζονται να δουλέψουν μετά το σχολείο για να βοηθήσουν την οικογένειά τους.

Σήμερα, το 2010, στα Άνω Λιόσια Αττικής, 270 μαθητές και μαθήτριες, δεν έχουν στη διάθεση τους ούτε μια κανονική αίθουσα διδασκαλίας. Αυτά προσβάλλουν την αξιοπρέπεια όλων, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, αλλά αποτελούν και προσβολή για την κοινωνία και σαφή υπονόμευση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας στη χώρα μας.

Δεν έχουμε λάβει ποτέ επαρκείς εξηγήσεις γιατί οι μαθητές μας πρέπει επί τόσα χρόνια να υποτιμούνται, να απαξιώνονται και να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

Ανώνυμος είπε...

Βγήκαμε και στην τηλεόραση!!!
ΤΕΛΕΙΑ, τώρα μπορούμε να αποκτήσουμε ίσως και τελειόραση.

http://www.skai.gr/news/greece/article/153373/parastasi-diamartyrias-sto-ypoyrgeio-paideias-/

http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=205744

MLOG είπε...

Βγήκαμε και στην τηλεόραση.Ωχ!

Α λ λ ά

..Mε ποιον δε θα καθόταν ο Δίκαιος
αν ήτανε να βοηθήσει έτσι το Δίκιο;
Ποιο γιατρικό θα ‘ταν πολύ πικρό
για τον ετοιμοθάνατο;
Tι βρωμιά δε θα ‘κανες
τη βρωμιά για να τσακίσεις;
Aν επιτέλους μπορούσες τον κόσμο ν’ αλλάξεις, δεν θα
καταδεχόσουν να το κάνεις;
Ποιος είσαι;
Bυθίσου στο βούρκο
αγκάλιασε το φονιά, όμως
άλλαξε τον κόσμο: το ‘χει ανάγκη.
Xρειάζονται πολλά, τον κόσμο για ν’ αλλάξεις:
Oργή κι επιμονή. Γνώση κι αγανάχτηση.
Γρήγορη απόφαση, στόχαση βαθιά.
Ψυχρή υπομονή, κι ατέλειωτη καρτερία.
Kατανόηση της λεπτομέρειας και κατανόηση του συνόλου.
Mονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς
την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε.

(από το θεατρικό έργο "H απόφαση", του Μπρεχτ)

Ανώνυμος είπε...

"... αγκάλιασε το φονιά"
Δείτε λίγο TV αυτές τις μέρες. Μήπως το κάναμε κιόλας;

ΖΟΥΚΥΔΙΔΗΣ είπε...

Αρκεί να έχεις στο νου σου να μην αρχίσεις να μοιάζεις του "φονιά".Όταν θα ρίχνεις το βλέμμα σου πάνω του και αισθάνεσαι οικεία ,τότε πια του μοιάζεις.Νικήθηκες!
Να είσαι σίγουρη ότι ο παραπάνω πειρασμός είναι πιο ισχυρός από την επιθυμία της ηθικής ακεραιότητας....
Που να έχεις το νου σου;Στους αμνούς ;¨Η στον τσομπάνη που πιστεύει ότι ξέρει να φυλάει τα πρόβατα;;;;;

vlemma είπε...

Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ...

αγωνας-καταναγκασμος-συγκαταθεση..Υποταγη!!!

αγωνας-καταναγκασμος-συγκαταθεση..Υποταγη!!!
...................................
....................................
αναπαραγωγη......εως την νομιμοποιηση!!!

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ???

ΠΡΟΣΔΥΤΙΚΙΣΜΟ ας πουμε.. :))

Μπορουμε να αποϊστορικοποιησουμε..
το "νομιμο" ορισμο της πραγματικοτητας..
των ταξινομησεων..
Να αυθαιρετησουμε στην διαιωνιση της αυθαιρεσιας???

Αν δεν "το χουμε"..
καλυτερα να σκασουμε και να κολυμπαμε..οπως-οπως...
Κανουμε ζημια και στους αλλους γυρω
με τα αγαρμπα...πλατσουρισματα μας..

Ανώνυμος είπε...

Πού έχω το νου μου; Δύσκολο
Και γω συχνά γυρεύω
Μα ησύχασε, είν’ όλα απλά
Διόλου δεν κινδυνεύω

Κι αν πιο πολλά λάθη από σωστά
Κι αν το παράδειγμα δε δίνω
Άλλο δεν έχω πια σκοπό
Παρά ρινόκερος μη γίνω


-η;

vlemma είπε...

αυτο..

Μ' αρεσε...
π ρ α γ μ α τ ι κ α!!!

ξεπερασε την γραμμη της...
οριο-θετησης..

Ανωνυμε ..'σύχασα...
και γίνε οτι θες!!!

Ανώνυμος είπε...

Υποκλίνομαι στην ομορφιά του σχολιαστικού διαλόγου που ξεδιπλώθηκε στις 7 του Οκτώβρη.
Αυτά τα μπουμπούκια της ποίησης και των ειλικρινών θέσεων αξίζουν πολλά.
Να΄στε καλά όλοι σας και καλή συνέχεια.
ΧΤΚ

MLOG είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
MLOG είπε...

@ΖΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
Οι αμνοί ηττώνται όχι γιατί είναι αμνοί αλλά γιατί είναι αδύναμοι. Το ίδιο ισχύει για τους τσομπάνηδες

Μοιάζω στον Άλλο (γίνομαι alter ego του) παροδικά και μόνο κατά το διάστημα που ο άλλος με χρησιμοποιεί ως αναδευτήρα της δικής του αυτοεκτίμησης (συχνότερα της έλλειψής της). Πέρασε και δεν ακούμπησε (ο πειρασμός)! Ξ έ ρ ω το μηχανισμό π ρ ο β ο λ ή ς του δ ι κ ο ύ του ιδεώδους της ηθικής ακεραιότητας. Και γ ι’ α υ τ ό αισθάνομαι οικεία με το «φονιά».

Η απόφαση γίνεται ηγετική και αναγκαία στο όνομα κ α θ ο λ ι κ ώ ν δικαιωμάτων της κοινωνίας για να βοηθήσεις το Δίκιο, να τσακίσεις τη βρωμιά, ν’ αλλάξεις τον κόσμο…

Ανώνυμος είπε...

Δήλωση (13/10/2010)του βουλευτή Τάσου Κουράκη (ΣΥΡΙΖΑ):Φασίζουσες συμπεριφορές αναδεικνύουν οι έρευνες για υποκινητές των σχολικών καταλήψεων

Μετά από πολλές καταγγελίες για έρευνες που κάνει η αστυνομία σε σχολεία που ήσαν ή τελούν υπό κατάληψη προκειμένου να κατονομάσουν οι εκπαιδευτικοί τους υποτιθέμενους υποκινητές αυτών των καταλήψεων, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης έκανε την εξής δήλωση:
«Μεθόδους που δεν συνάδουν με δημοκρατικές κοινωνίες εφαρμόζει η κυβέρνηση στέλνοντας την αστυνομία να αναζητά τους υποκινητές των σχολικών καταλήψεων σε δωδεκάχρονα και δεκαπεντάχρονα παιδιά, παραβλέποντας τα δεκάδες προβλήματα υποδομών και λειτουργίας των σχολείων που απασχολούν τους μαθητές και όχι μόνον. Πρόκειται για μία επικίνδυνη μορφή αυταρχισμού που πλήττει καίρια το δημοκρατικό πνεύμα της λειτουργίας του σχολείου και επιχειρεί να ανατρέψει την σχέση των εκπαιδευτικών με τους μαθητές τους αφού καθ΄ υπόδειξη του Υπουργείου οι εκπαιδευτικοί καλούνται να καταδώσουν τους μαθητές τους στην αστυνομία. Οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά τα προβλήματα των σχολείων, γιατί τα βιώνουν καθημερινά. Με τόσο ζοφερό σχολικό παρόν και τόσο δυσοίωνο μέλλον οι υποκινητές περισσεύουν.
Έχοντας ως όχημα τον πιο αγοραίο λαϊκισμό, στη συγκεκριμένη περίπτωση το δήθεν ενδιαφέρον για την τύχη των μαθητών, η συγκεκριμένη στρατηγική του Υπουργείου Παιδείας τελικά υπηρετεί τα πιο ζωτικά συμφέροντα των ισχυρών της κοινωνίας μας. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ανελεύθερη και δογματική πολιτική παρέμβαση, που θέλει το σχολείο ως ιδεολογικό μηχανισμό της κυρίαρχης νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας και τους μαθητές ως γρανάζια. Αρωγός σε αυτή την πολιτική είναι η επαίσχυντη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Ν. 2811/2000) που ενεργοποιείται στις μέρες μας ποινικοποιώντας τις μαθητικές καταλήψεις.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να σταματήσει άμεσα την εμπλοκή της αστυνομίας στη σχολική ζωή και να αποσύρει πάραυτα τη σχετική εγκύκλιο που έχει αποστείλει στις Σχολικές Μονάδες μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων, βάση της οποίας η αστυνομία προβαίνει στις καταγγελθείσες έρευνες. Ο αυταρχισμός δεν θα περάσει.”

MLOG είπε...

Οι μαθητικές κινητοποιήσεις είναι υποκινούμενες ΚΑΙ στη Γαλλία:
Ο πρωθυπουργός Φρανσουά Φιγιόν χαρακτήρισε «ανεύθυνους» τους εκπροσώπους της Ακροαριστεράς και του Σοσιαλιστικού Κόμματος, «που βγάζουν τους νέους από τα 15 χρόνια τους στο δρόμο».
Είναι η πρώτη φορά που στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων συμμετείχαν μαζικά μαθητές και φοιτητές. Σε γενικές συνελεύσεις τους αποφάσισαν την κατάληψη σχολικών κτιρίων με το σύνθημα «σχολές νεκρές». Στις διαδηλώσεις το σύνθημά τους ήταν «Σαρκό, οι νέοι κατέβηκαν στο δρόμο, ξόφλησες». Σύμφωνα με στοιχεία της εθνικής εκπαίδευσης σε 400 λύκεια από τα 4.302 έχουν γίνει καταλήψεις. Το ποσοστό των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις απεργίες έφτασε στο 48%, σύμφωνα με τα συνδικάτα, 22,13% για την αστυνομία. Ο Νικόλα Σαρκοζί φοβάται κλιμάκωση στις κινητοποιήσεις της νεολαίας γιατί, όποτε κατέβηκαν στο δρόμο οι νέοι, οι κυβερνήσεις αναγκάστηκαν να αποσύρουν νομοσχέδια.
(πηγή: Ελευθεροτυπία 13/10/2010)
ΝΒ:
Η ηλικία ποινικού καταλογισμού στη Γαλλία είναι στα 13 χρόνια βάσει Σαρκοζικής μεταρρύθμισης.

Ανώνυμος είπε...

Να και ερασιτεχνικά βιντεάκια για την διαμαρτυρία της Παρασκευής, 15/10/, των μαθητών στη Λεωφόρο Φυλής.

Poreia Sta Ano Liosia Apo Mathites Tou Epal (part1-2-3-4)
http://www.youtube.com/user/MrPirektolo

Ποιος είναι άραγε ο MrPirektolo;
http://www.youtube.com/watch?v=b4M4iB7Hu0I κ.ά.

Αναγνώστες