Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ



Τη Δευτέρα 24 Σεπτέμβρη διευθυντής Λυκείου κάλεσε την αστυνομία για να σπάσει την κατάληψη του σχολείου από τους μαθητές. Θέλοντας να τηρήσει νόμους και εγκύκλιους του υπουργείου, προσπάθησε να τρομοκρατήσει τους μαθητές και να γίνουν συλλήψεις. Η προσπάθειά του αυτή απέτυχε καθώς βρήκε μπροστά της την αντίσταση των καθηγητών που στάθηκαν πλάι στους μαθητές και ζήτησαν από την αστυνομία να αποχωρήσει. Ανάλογο κλίμα τρομοκρατίας και απειλών αναπτύσσεται και σε άλλα σχολεία της πόλης.
Ο αγώνας των μαθητών ενάντια στους ταξικούς φραγμούς που αυξάνουν στην εκπαίδευση είναι ένας δίκαιος αγώνας. Είναι ο αγώνας για το δικαίωμα στην παιδεία, που η πρόσβαση σε αυτή γίνεται όλο και πιο δύσκολη για τις φτωχότερες λαϊκές οικογένειες, όσο συνεχίζεται η επίθεση από το ξένο και το ντόπιο κεφάλαιο.

Είναι η ίδια επίθεση που γίνεται στους καθηγητές-δασκάλους με τη συνέχιση της πολιτικής των μνημονίων - μέτρων που κόβει μισθούς συντάξεις και οδηγεί με το πρόσχημα της αξιολόγησης σε «εφεδρείες»-απολύσεις.
Οι αγώνες της νεολαίας, των καθηγητών - δασκάλων, όλων των εργαζομένων και του λαού ΔΕΝ θα σταματήσουν και ΔΕΝ τρομοκρατούνται. Οι αντιστάσεις θα συνεχιστούν, η αλληλεγγύη θα αυξηθεί και θα ανατρέψουμε ενωμένοι την πολιτική αυτού του συστήματος.

Οι «Αγωνιστικές Κινήσεις» και η «Πορεία» καταγγέλλουν τη στάση διευθυντών -Yπουργείου, που «κάνουν τη δουλειά τους», εφαρμόζοντας, με την βοήθεια της αστυνομίας, τις εντολές συγκυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ.

· Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
· ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ
· ΕΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
· ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

ΠΟΡΕΙΑ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
--

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης στην Θεσπρωτία, στηρίζει τις μεθόδους τρομοκράτησης των μαθητών που κάνουν καταλήψεις!!! Δείτε τι αναφέρει στην γραπτή του δήλωση, προκειμένου να δικαιολογήσει τον διευθυντή σχολείου στην Ηγουμενίτσα, που "έδωσε" στην Ασφάλεια τα ονόματα των μαθητών που πρωταγωνιστούν στην κατάληψη:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΤΟΥ ΑΣΚΗΘΕΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ:
1) δεν έχει εκλεγεί 15-μελές σε κανάνα σχολείο της περιοχής
2) δεν εγινε συνέλευση σε κανένα απο αυτά για να παρθεί απόφαση
3) δεν υπήρχε μαζικότητα και συλλογικότητα απο την πλειοψηφία των μαθητών( οι περισσότεροι δεν γνώριζαν καν τα αιτήματα)
4) πανελλαδικά τα σχολεια δεν βρίσκονται σε τροχια κινητοποιήσεων για να δικαιολογηθεί κάτι τέτοιο
5) ειναι η πρωτη χρονιά που τα σχολειά είναι πλήρη σε καθηγητές - βιβλία - μεταφορές εγκαίρως
6) ο διευθυντής του σχολείου οφείλει να είναι υπόλογος απεναντι στους γονείς και υπεύθυνος για την ασφάλειά τους
7) την ευθύνη της κατάληψης δεν την αναλαμβάνει κανείς και δεν υπάρχει κανείς υπόλογος ότι και αν συμβει σε οποιονδήποτε μαθητή (μέθη-ναρκωτικά-έκτροπα)
8) η κατάληψη ως μέσο πάλης είναι σημαντικό, αλλά όχι πρώτο στα όπλα των αιτημάτων
9) η συγκεκριμένη διεύθυνση στάθηκε αρωγός στην δημοσιοποίηση των δικαιων αιτημάτων των παιδιών και απέναντι στην πολιτεία που αδιαφορεί.

ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΤΣΗΣ
Αναρτήθηκε από EPIRUSGATE
στις 2:53 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Τη Δευτέρα 24/9 στο κατειλημμένο 2ο ΓΕΛ Ηγουμενίτσας ο διευθυντής, συνδικαλιστής, αιρετός του κλάδου και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, μήνυσε ονομαστικά μαθητές του σχολείου, με σκοπό να σπάσει την κατάληψη. Εκπαιδευτικοί του σχολείου απέτρεψαν τη σύλληψη των μαθητών, όταν αστυνομικοί τους αναζήτησαν έξω απ’ το σχολείο ονομαστικά.
Καταγγέλλουμε την πρωτοφανή, για το νομό, κίνηση του διευθυντή, ο οποίος έσπευσε να εναρμονιστεί με τις κυβερνητικές επιδιώξεις για την καταστολή, την ποινικοποίηση των αγώνων και την περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Λίγο μετά την αθώωση των καταληψιών μαθητών της Θεσσαλονίκης και άλλων πόλεων, η τρικομματική κυβέρνηση μπροστά στον πανεργατικό ξεσηκωμό, με αφετηρία τις 26/9 τρέμει τη συνάντηση των απεργών με την ξεσηκωμένη νεολαία. Είναι ντροπή εκπαιδευτικοί να υιοθετούν πρακτικές είτε που θυμίζουν περασμένες εποχές του «χωροφύλακα δασκάλου», στενού συνεργάτη του αυταρχικού κράτους είτε του νέου αξιολογητή – διευθυντή που θα είναι αντιμέτωπος με μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Η ποινικοποίηση των αγώνων εμποδίζεται με την κλιμάκωση τους. Με απεργίες διαρκείας των εκπαιδευτικών, με καταλήψεις των μαθητών και φοιτητών, με τη συμπαράσταση των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και το συντονισμό με τις απεργίες της υπόλοιπης εργατικής τάξης.

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

xtk είπε...


Η παράταξη της «Αγωνιστικής Συνεργασίας» Θεσπρωτίας μετά από την
απαράδεκτη ενέργεια του Διευθυντή του 2ου ΓΕΛ Ηγουμενίτσας,
συνδικαλιστή και στελέχους της παράταξης, να καταγγείλει στην
αστυνομία ότι το σχολείο του τελεί υπο κατάληψη, βρίσκεται στη
δυσάρεστη θέση να αποδοκιμάσει αυτή την πράξη και θεωρεί ότι η
παρουσία της αστυνομίας στην πόρτα των σχολείων με πρόθεση την
καταστολή και τρομοκράτηση των μαθητών με εκτόξευση απειλών περί
συλλήψεων, είναι ξένες προς της αξίες και τις πρακτικές της παράταξης.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

xtk είπε...

ΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ

Ευρισκόμενος στα πρόθυρα του θανάτου, ο Μέγας Αλέξανδρος συγκάλεσε τους στρατηγούς του και τους κοινοποίησε τις τρεις τελευταίες επιθυμίες του.
Αυτές ήταν :

1] Να μεταφερθεί το φέρετρό του στους ώμους από τους καλύτερους γιατρούς της εποχής.
2] Τους θησαυρούς που είχε αποκτήσει [ασήμι, χρυσάφι, πολύτιμους λίθους] να τους σκορπίσουν σε όλη τη διαδρομή μέχρι τον τάφο του.
3] Τα χέρια του να μείνουν να λικνίζονται στον αέρα, έξω από το φέρετρο, σε θέα όλων.

Ένας από τους στρατηγούς, έκπληκτος από τις ασυνήθιστες επιθυμίες, ρώτησε τον Αλέξανδρο ποιοι ήταν οι λόγοι.
Ο Αλέξανδρος του εξήγησε:

1] Θέλω οι πιο διαπρεπείς γιατροί να σηκώσουν το φέρετρό μου, για να μπορούν να δείξουν με αυτό τον τρόπο ότι ούτε εκείνοι δεν έχουν, μπροστά στο θάνατο, τη δύναμη να θεραπεύουν!
2] Θέλω το έδαφος να καλυφθεί από τους θησαυρούς μου, για να μπορούν όλοι να βλέπουν ότι τα αγαθά που αποκτούμε εδώ, εδώ παραμένουν!
3] Θέλω τα χέρια μου να αιωρούνται στον αέρα, για να μπορούν οι άνθρωποι να βλέπουν ότι ερχόμαστε με τα χέρια άδεια και με τα χέρια άδεια φεύγουμε, όταν τελειώσει για εμάς ο πιο πολύτιμος θησαυρός που είναι ο χρόνος!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Τοπική Επιτροπή Θεσπρωτίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ καταδικάζει την απόπειρα ποινικοποίησης των αγώνων της μαθητικής νεολαίας. Είναι αδιανόητο την ώρα που η κυβέρνηση της μνημονιακής τρόικας διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση, να καταγγέλλονται μαθητές επειδή επιχειρούν να οργανώσουν (όπως αυτοί καταλαβαίνουν) την αντίστασή τους. Το δημόσιο σχολείο δεν κινδυνεύει από τους μαθητές του, αλλά καταστρέφεται από τις πολιτικές που υπηρετούν τους πλούσιους και τα συμφέροντά τους. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βοηθούν και να στηρίζουν τα παιδιά να γίνεται καλύτερη η κοινή προσπάθεια και ο κοινός αγώνας τους, κι όχι «να τα στέλνουν στον αστυνόμο».
Αυτή είναι η θέση του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και οποιαδήποτε άλλη δήλωση ή τοποθέτηση δεν απηχεί την οργάνωση.

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ, ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

xtk είπε...

ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ.

Είκοσι επαγγέλματα που παρουσιάζονται εδώ, φαίνεται να χαμογελούν κάτω από το χλωμό ήλιο της αγοράς εργασίας στη χώρα μας σήμερα.
(του Θεόδωρου Κατσανέβα)

Στον πίνακα που ακολουθεί, παραθέτουμε 20 τέτοιες περιπτώσεις επαγγελμάτων όπου υπάρχουν δυνατότητες εύρεσης εργασίας, στα πλαίσια της τρέχουσας οικονομικής κρίσης και των αδιεξόδων στην απασχόληση.

Χαρακτηριστικό των περισσότερων επαγγελμάτων με θετικές προοπτικές σήμερα, είναι ότι, κατά κύριο λόγο, δε συνδέονται με δραστηριότητες γραφείου και θεωρητικές σπουδές. Ευνόητο είναι ότι, οι υποψήφιοι για ένταξη στα επαγγέλματα αυτά, πρέπει να θέλουν και να μπορούν να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες τους, να αποκτήσουν τις σχετικές γνώσεις και δεξιότητες και να παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις που τα αφορούν. Όλα τα παραπάνω, πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη στις ατομικές επιλογές σπουδών και σταδιοδρομίας.

Ο πίνακας με τα επιλεγμένα 20 επαγγέλματα, προέρχονται από την κυλιόμενη έρευνα της επιστημονικής μας ομάδα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, που στηρίζεται σε δοκιμασμένη μεθοδολογία και ειδικότερα στο επονομαζόμενο ισοζύγιο της ζήτησης και προσφοράς επαγγελμάτων (balance of demand and supply of professions-βλ. σχετικά το βιβλίο του υπογράφοντος: Επαγγέλματα του μέλλοντος και του παρελθόντος, Πατάκης, ανανεωμένη έκδοση 2007 και www.careergatetest.com).

Η έρευνα παρακολουθεί 700 περίπου επαγγέλματα που ταξινομούνται σε 17 μεγάλες ομάδες και υποομάδες επαγγελμάτων και αξιοποιούνται επίσης από το αυτοματοποιημένο τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού Career Gate Test K.17, που διανέμεται με επιτυχία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. www.careergatetest.com).

Η έρευνα που διενεργείται χωρίς καμία κρατική ή άλλη βοήθεια, καλύπτει ένα μεγάλο κενό στη χώρα μας, όπως διαφαίνεται από τη μαζική της αξιοποίηση από το ευρύ κοινό. Η τελευταία επικαιροποίησή της έγινε τον Ιούλιο του 2012 και αναλυτικά της στοιχεία έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του www.newsbomb.gr.

20 επαγγέλματα με ευκαιρίες απασχόλησης στην Ελλάδα σήμερα:

Γεωπόνος σύγχρονων και εναλλακτικών καλλιεργειών,
Ζωοτεχνικός,
Τεχνολόγος γεωργίας και τροφίμων,
Κτηνίατρος,
Ιχθυολόγος,
Ηλεκτρονικός-Ηλεκτρολόγος,
Τεχνικός τηλεπικοινωνιών και δικτύων,
Τεχνικός κινητής τηλεφωνίας,
Μηχανολόγος-Μηχανικός,
Μηχανολόγος-Τεχνολόγος ενέργειας
Μηχανικός εμπορικού ναυτικού,
Εμποροπλοίαρχος,
Πληροφορικός-Οικονομολόγος,
Φοροτεχνικός-Λογιστής
Ορκωτός Ελεγκτής,
Τεχνολόγος-ακτινολογίας ή ιατρικών εργαστηρίων,
Νοσηλευτής,
Φύλακας ιδιωτικής ασφάλειας,
Μάγειρας-Ζαχαροπλάστης,
Κομμωτής

Αναγνώστες