Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Το σύνδρομο του Θεατή στην Ελλάδα του 2011

Αν νομίζουμε ότι το σημερινό καθεστώς στην Ελλάδα θα χορτάσει κατασπαράσοντας τους άλλους και θα κάνει εξαίρεση για μας, να διαβάζουμε κάθε πρωί το ακόλουθο κείμενο μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι θα έρθει και η σειρά μας. Τότε όμως θα είναι αργά!

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ BERTΗOLD BRECHT ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Οι ναζί πρώτα συνέλαβαν τους κομμουνιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Μετά συνέλαβαν τους Εβραίους κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά συνέλαβαν τους συνδικαλιστές κι εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Μετά συνέλαβαν τους ομοφιλόφιλους και εγώ δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφιλόφιλος.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν και μένα, αλλά τότε δεν είχε μείνει πια κανείς ελεύθερος για να αντιδράσει.

Σήμερα, παραφρασμένο θα μπορούσε να αποδοθεί,
για όσα διαδραματίζονται στη χώρα μας:


Πρώτα ήρθαν για τους stagers κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν stager.
Έπειτα ήρθαν για τους συνταξιούχους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνταξιούχος.
Κατόπιν ήρθαν για τους δημοσίους υπαλλήλους κι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και πάλι εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Μετά για τους φορτηγατζήδες, μετά για τους φαρμακοποιούς, μετά για τους ταξιτζήδες, ...
Μετά ήρθαν για μένα, αλλά τότε πια, δεν είχε απομείνει κανείς για να με υπερασπιστεί.

5 σχόλια:

Γιώργος Στάμος είπε...

Μίλα μ’ αυτούς που σε κοιτάνε
Βουβοί ακίνητοι νεκροί
Άκου αυτούς που δε μιλάνε
Στοιχειά ανάερα μουντά
Άγγιξε αυτούς που σε φοβούνται
Αθέλητα μα ειλικρινά
Δράκοντες κούφιοι ελεεινοί
Μαύρισαν τη ζωή τους
Γραφτό τους ήτανε θαρρείς
Κρύο συνθλίβει την ψυχή τους
Τα δάκρυα στέρεψαν νωρίς
Άσπερμο βύσσινο πικρό
Πώς τη συχώρια να σου δώσουν
Για να σε πάρουν αγκαλιά
Ποιο τίμημα θε να πληρώσουν
Πίστη να βρουν και ιδανικά ;

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

ΑΝ ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΘΑ
ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ, ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

ΜΑ, ΑΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΖΟΥΜΕ,
ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ.

ΧΤΚ

Ανώνυμος είπε...

Φυλάνε τσίλιες!!!
Στην επέτειο της απελευθέρωσης της Τρίπολης (25-9- 2011) η αστυνομική παρουσία ήταν πρωτοφανής: Κυκλοφορούσαν διμοιρίες με αλεξίσφαιρα. Αλλοι ήσαν με μοτοσυκλέτες, άλλοι με πολιτικά.

Περίμεναν κάποιον αντιπρόσωπο της κυβέρνησης, ο οποίος τελικά δεν ήλθε. Η θέση του στην εξέδρα των επισήμων έμεινε κενή.

Εκεί κάτω από την τέντα, με την ζώνη των ειδικών φρουρών γύρω – γύρω, φαινόταν σε μικρογραφία η κατάσταση στη χώρα: οι κυβερνώντες, έχοντας συναίσθηση των πεπραγμένων τους φοβούνται μην τους πιάσουν. Για αυτό και ο Περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης όταν υποδέχεται γονείς ή μαθητές, έχει και μια κλούβα με ΜΑΤ!

Οι συνηθισμένοι να σφίγγουν χέρια και να υποκλίνονται που έσπευσαν να χαιρετήσουν έμειναν με την πίκρα. Την ίδια που ένοιωσαν και οι λίγοι στεγασμένοι. Ισως βοήθησε σε αυτό και το σύνθημα που έπεσε σε όλο το μήκος της παρέλασης:

«εγώ ραγιάς δεν ξαναγίνομαι, χαράτσια δεν πληρώνω…»

Ισως πάλι να ένοιωσαν όλοι κάτι από την παρουσία, εκεί δίπλα, των Τερτσέτη και Πολυζωίδη. Και το παρελθόν τους δεν έμοιαζε καθόλου με του Κολοκοτρώνη…

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΤΕΣ...

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΠΛΑΤΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΗ, ΣΤΙΣ 18:00 ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ KAI ΣΤΙΣ 19:3Ο ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ...κι αυτό είναι μόνο η αρχή!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ:
ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΥΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΟΥΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΤΑΣΣΟΥΜΕ
2ΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΝΙΑΙΟ 12ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Δ. ΓΛΗΝΟΣ» &
Γ' ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΘΗΝΑΣ &
ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΗ.

Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ
Ο πόλεμος έχει αρχίσει
και θα είναι μακρύς και αδυσώπητος

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ 19&20/10/
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
&
ΠAΡΑΣΚΕΥΗ 21/10/,11.45πμ,
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΝΕΑ Γ. Σ.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


πρέπει να διώξουμε
το μαύρο μέτωπο Κυβέρνησης
– Ε.Ε – Δ.Ν.Τ
και όλους τους επίδοξους εκφραστές τους

Αναγνώστες