Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Να ΄μαστε πάλι εδώ!!!

Χαιρετισμούς σε όλους τους αναγνώστες καισυνομιλητές.
Επιστροφή σταδιακή ....στα σχολικά θρανία. Με ιους γρίππης, μέτρα για την Παιδεία από μια κυβέρνηση που παραπαίει, οικονομικά ζόρια, επιτυχίες των πανελλαδικώς εξετασθέντων παιδιών μας στο ΕΠΑΛ, ελπίδες για επιτάχυνση των οικοδομικών εργασιών στο ...επαλικό γιαπί μας μετά την δειλή έναρξή τους τον Ιούνιο. Ελπίζω να τα λέμε συχνά και με όλο και περισσότερους. Καλό μας ξεκίνημα.
ΧΤΚ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε βλέπω σχόλια συνάδελφοι+ συναδέλφισσες γιατί;;; Καλά είναι νωρίς ακόμη αφού είναι η πρώτη μας μέρα. Αλλά, επειδή ξεκινάμε αύριο τις εξετάσεις Σεπτεμβρίου μπήκα λίγο σε ρυθμούς...επαγγελματικούς. Α! καλό μήνα+καλή σχολική χρονιά. Μάλλον θα ΄ναι αγωνιστική -επεισοδιακή κι έχουμε 1η Γ.Σ. μάλλον την Πέμπτη 10/9.
ΧΤΚ

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε XTK, καλή σχολική χρονιά. Μπαίνουμε σιγά- σιγά στο ρυθμό του σχολείου, μη μας πιέζετε. Και να εύχεστε να έχουμε μια ήρεμη σχολική χρονιά, χωρίς καταλήψεις. Όσο για το ποια κυβέρνηση θα λύσει τα της παιδείας, ίδωμεν...

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λέει στην αρχή κ το τέλος ο Αν.αλλά εκεί στη μέση...μου τα χαλάει. Εξηγούμαι. Πώς μπορεί να΄ναι ήρεμη μια χρονιά εθνικών εκλογών; Πώς μπορεί, όταν έχουν τεθεί τόσα θέματα για την Παιδεία κ με τέτοιο τρόπο; Πώς μπορεί, όταν αμφισβητούνται βασικά μας δικαιώματα υγείας, ασφαλιστικά, οικονομικά κ τι άλλο ακόμη; Πώς μπορεί, όταν, χωρίς καμιά διάθεση πανικού κ κινδυνολογίας ο γριποϊός μας έρχεται κ έχουμε τα γνωστά μας χάλια στις υποδομές κ την καθαριότητα;

vlemma είπε...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Σίγουρα ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι η ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών ..κτλ. κτλ.

Σαν εκπαιδευτικός, σίγουρα πάλι, «χρεώνομαι» την «λειτουργική διαδικασία».

Διανομέας γνώσης, οργανωτής και εμψυχωτής της μάθησης!

Στο 1ο ΕΠΑ.Λ Άνω Λιοσίων, οι σχεδιασμοί της Πολιτείας ,βρίσκονται σε εξέλιξη,
10 χρόνια τώρα..
Και έπεται συνέχεια..
Υποψιάζομαι..ότι το κοινωνική-οικονομικό υπόβαθρο της περιοχής ,ευθύνεται για την «αποτελεσματικότητα» αυτής της εξέλιξης..
Αυτή είναι και περιρρέουσα αντίληψη βέβαια και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών ..εδώ.
Εδώ που ήρθα ,σαν αποσπασμένη.
«Πέταγμα στα βαθιά νερά» και «αιφνιδιασμό» θα έβαζα τίτλο στις σκέψεις μου, για την 1η μέρα μου εδώ!!
Ευτυχώς η Ε. ο Χ. ο Κ. και τόσοι άλλοι συνάδελφοι με το χιούμορ τους και την αισιοδοξία τους σε μόνιμη επιστράτευση μ’ έκαναν να γελάσω.
Γιατί η κατάσταση που είδα ήταν πρωτόγνωρη και ήταν πράγματι για κλάματα.

Οι λέξεις –έννοιες, «σχολική αίθουσα» - «σχολικό περιβάλλον» - «γραφείο» - «άνεση» -«χώρος» , εδώ είχαν άλλη σημασία!
Περίμενα να δω με αγωνία και την στάση των μαθητών.
Και είδα.. δικαίωμα , αντίρρηση , ενεργοποίηση..
Και χάρηκα!!

Εν Κατακλείδι
Το συγκρότημα φαντασιώνεται ιδανικές καταστάσεις ΣΤΟ ΜΈΛΛΟΝ!!
Καταγράφει και εστιάζει στα προβλήματά του..
Αλλά δικαιώνει επίσης το καθοριστικό στοιχείο που έρευνες κι έρευνες καταδεικνύουν (λες και δεν είναι προφανές!!).
Η χαμηλή μορφωτική – πολιτιστική και οικονομική κατάσταση μιας περιοχής,
είναι και ο φραγμός της προς τα άνω..
Το 1ο ΕΠΑ.Λ Άνω Λιοσίων δεν έχει καμιά μα καμιά αντίρρηση ως προς αυτό.

Αναγνώστες