Το παρακάτω βίντεο προβλήθηκε κατά τη διάρκεια των πολιτιστικών εκδηλώσεων του 1ου ΕΠΑ.Λ Άνω Λιοσίων τον Μάιο του 2011.
Αναφέρεται στο πυρηνικό ατύχημα στη Φουκουσίμα της Ιαπωνίας την άνοιξη του 2011 και ξεκινώντας από τη ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι παρουσιάζει τους κινδύνους και τις τρομακτικές επιπτώσεις από την ανεξέλεγκτη χρήση της πυρηνικής ενέργειας.
Το
υλικό του βίντεο έχει συλλεχθεί από το διαδίκτυο και η επεξεργασία και η
προσαρμογή του έγιναν από εκπαιδευτικούς του 1ου ΕΠΑ.Λ Άνω Λιοσίων.
3 σχόλια:
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ,
ΣΤΟ 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Ο μαθητής κατήγγειλε την έλλειψη δασκάλου ένταξης, κάτι που σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξει σχολείο.
Το NEWS 247 επικοινώνησε με τον Παναγιώτη Αβραμίκα, πατέρα του 11χρονου μαθητή και μας μίλησε για το πρόβλημα, ζητώντας να γίνει γνωστό, μήπως και βρεθεί κάποια λύση.
"Είμαι γονέας μαθητή της Ε Δημοτικού στο 7ο Δημοτικό σχολείο Άνω Λιοσίων. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς στο σχολείο δεν έχει τοποθετηθεί δάσκαλος ειδικής αγωγής αντίθετα με τις προηγούμενες χρονιές" σημειώνει ο κ. Αβραμίκας.
Αποτέλεσμα αυτής της ενέργειας είναι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με προβλήματα στον λόγο και διάφορα άλλα προβλήματα που για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω να βρίσκονται χωρίς υποστήριξη.
Όπως σημειώνει ο κ. Αβραμίκας, όλα αυτά τα παιδιά ενώ έχουν ειδική αξιολόγηση είτε από κέντρα ψυχικής υγείας του Υπουργείου Υγείας, είτε από τα ΚΕΔΗ του Υπουργείου Παιδείας, τοποθετούνται στις συμβατικές τάξεις σε εκπαιδευτικούς, που όσο και αν έχουν φιλότιμο δεν έχουν τις γνώσεις να τα εκπαιδεύσουν.
"Οι γονείς είμαστε σε απόγνωση, η χρονιά όπως πάει αν δεν γίνει κάτι θα χαθεί. Παράκληση στον Υπουργό Παιδείας κο Αρβανιτόπουλο να δει και να δώσει λύση στο πρόβλημα των παιδιών μας" κατέληξε ο πατέρας του 11χρονου.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο 7ο Δημοτικό σχολείο Α. Λιοσίων, είναι ενδεικτικό της κατάστασης της Παιδείας στην Ελλάδα, με τις συνεχείς περικοπές. Οι ελλείψεις δασκάλων άλλωστε και κυρίως δασκάλων ειδικής αγωγής, είναι χρόνιο φαινόμενο. Ελπίζουμε η δημοσιοποίηση του προβλήματος να προκαλέσει την παρέμβαση των αρμοδίων.
+++ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑ...ΟΛΟ.
ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝ Ή ΓΙΑ
ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ;;; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ...
ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ 1967… ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!
Ιδού λοιπόν που φτάσαμε, και εμείς οι εκπαιδευτικοί, να γίνουμε αποδέκτες της κλασικής απειλής του επηρμένου εξουσιαστή νεοέλληνα, απέναντι στον αδύναμο δημόσιο υπάλληλο που προσπαθεί, καλώς ή, έστω, κακώς να κάνει τη δουλειά του σε χώρους (Στρατός-Αστυνομία κ.τ.λ.) όπου, είτε λόγω ιδιαίτερων συνθηκών, είτε λόγω παράδοσης, δεν υπάρχει το αμετάθετο και χωλαίνει ακόμα η διαφάνεια!
Μιλάμε για διάταξη του ψηφισμένου νύχτα Μνημονίου 3, σύμφωνα με την οποία ο υπουργός παιδείας, ως άλλος Γιώργος Παπαδόπουλος έχει την εξουσία, στο όνομα της «εθνικής οικονομίας, των αναγκών της υπηρεσίας και το συμφέρον (sik) της παιδείας», να μετακινεί-μεταθέτει εκπαιδευτικούς ανά την Ελληνική Επικράτεια, χωρίς βεβαίως δική τους αίτηση, «με δαπάνες της υπηρεσίας» και, αν αρνούνται, να τους απολύει!
Μίλησα για Γεώργιο Παπαδόπουλο γιατί θυμήθηκα το 1969, που ήμουν μαθητής στην 5η τάξη του 2ου Γυμνασίου Αρένων Βέροιας και μας ήρθαν ένας Γυμνασιάρχης, τρεις καθηγητές και μια καθηγήτρια, με υποχρεωτική μετάθεση-μετακίνηση απ’ τη Θεσσαλονίκη. Όταν, προϊόντος του χρόνου, τους ρωτήσαμε πως και ήρθαν στη Βέροια, ενώ είναι κάτοικοι Θεσσαλονίκης, μας είπαν, μέσες άκρες (φόβος γαρ) πως τους έφεραν, με απόφαση υπουργού, για «να αναβαθμιστούν τα σχολεία της επαρχίας»!
Αυτό ακριβώς ζούμε τώρα. Ένας υπουργός απόλυτος άρχοντας, που αποφασίζει αυτός και μόνον αυτός, ποιο είναι το συμφέρον της παιδείας, της υπηρεσίας, της εθνικής οικονομίας και, στο όνομα αυτών, μετακινεί ανθρώπους ως πιόνια, διαλύει οικογένειες, ξεσπιτώνει νοικοκυριά, ρυθμίζει, με λίγα λόγια, τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων κατά πως νομίζει αυτός. Δημοκρατικές κατακτήσεις και θεσμοί διαφάνειας όπως τα μόρια, τα υπηρεσιακά συμβούλια, το αμετάθετο των υπαλλήλων, ακόμα και η συνταγματικά κατοχυρωμένη και προστατευόμενη οργανικότητα γίνονται σκόνη και θρύψαλα απ’ τους Νεοδημοκράτες, Πασόκους και Δημαρίτες συνεργάτες των Δανειστών, όπως λέγανε παλιά, «συνεργάτες των Γερμανών»!
Σ’ αυτό το πλαίσιο λοιπόν, ας ετοιμαζόμαστε όλοι μας ψυχολογικά, δάσκαλοι και καθηγητές να ακούσουμε, από οποιονδήποτε στριφνό γονέα με εξουσία και άκρες στα τρία κυβερνώντα κόμματα, από τον οποιονδήποτε αυταρχικό Διευθυντή, Προϊστάμενο ή Σύμβουλο, τον οποιονδήποτε αλαζόνα τοπικό άρχοντα την απειλή του τίτλου σ’ όλες τις παραλλαγές της: «Πρόσεξε πως μου μιλάς γιατί θα βρεθείς στη Γαύδο!», «Λίγα σε μένα γιατί θα σε στείλω εκεί που δεν υπάρχει ηλεκτρικό!», «Συνέχισε έτσι, καημένε μου, και θα βρεθείς στον Έβρο χωρίς να το καταλάβεις!».
http://anexartitosima.wordpress.com
ΑΛΛΑ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΤΟΥ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ.
Δημοσίευση σχολίου