Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Νόμος και Δίκαιο: Δυο έννοιες, όχι πάντα ταυτόσημες.

Κατάργηση τμημάτων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων. Μια ακόμη αδικία σε βάρος των μαθητών μας.

Το σχολείο μας, το 1ο ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων, είναι ένα σχολείο που ταλανίζεται από μυριάδες προβλήματα, ένα σχολείο που στεγάζεται λόγω, όχι πια των σεισμών, αλλά της αδιαφορίας της Πολιτείας εδώ και πάνω από 10 χρόνια σε ακατάλληλα κοντέινερ όπου οι μαθητές και εκπαιδευτικοί υφίστανται μια απίστευτη μεγάλη ταλαιπωρία προσπαθώντας να κάνουν μάθημα σε απαράδεκτες συνθήκες, συνωστισμένοι σε μικρό και ανεπαρκώς αεριζόμενο χώρο, όπου η οροφή στάζει, κάνει κρύο το χειμώνα και αφόρητη ζέστη την άνοιξη και το καλοκαίρι, τα καλώδια του ρεύματος κρέμονται απειλητικά, επικίνδυνα, οι τάξεις είναι χωρισμένες με φτενά διαχωριστικά που διαπερνά ακόμη και ο ήχος της κανονικής ομιλίας και οι πολιτικοί πάνε κι έρχονται τόσα χρόνια δίνοντας ψεύτικες υποσχέσεις. Ακόμη και τώρα που υπάρχει κτήριο έτοιμο κωλυσιεργούν και δεν το παραδίδουν σαν τελική τιμωρία θαρρείς προς τους μαθητές που τόσα χρόνια τρέχουν σε αγώνα δρόμου μετ’ εμποδίων για να μορφωθούν. Και γιατί όλα αυτά; Γιατί στους μαθητές μας αυτούς έλαχε να μεγαλώνουν σε μια γειτονιά που βρίθει από κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα, σε μια υποβαθμισμένη περιοχή της Αττικής, κοντά στην Αθήνα, 15 λεπτά από ένα υπερσύγχρονο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, μισή ώρα απ’ τον Παρθενώνα, αλλά αρκετά μακριά για να βιώνουν την απαξίωση και την αδιαφορία της κοινωνίας και της Πολιτείας.

Δείτε το νόμο 1566/85 της Εκπαίδευσης, οι συνθήκες στις οποίες καταδικάζονται οι μαθητές μας να κάνουν μάθημα επί 11 χρόνια ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ή ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ; Ποιος παρανομεί τόσα χρόνια στην κατάφωρη αυτή παραβίαση του νόμου; Θέτω τα ερωτήματα αυτά, γιατί παρακάτω θα μιλήσουμε για ΔΙΚΑΙΟ και ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ καθώς και τον ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ από μέρους της Πολιτείας.

Και τα εμπόδια είναι συνεχή, επίμονα, σχεδόν ανυπέρβλητα σε όλους τους τομείς της σχολικής ζωής, πέραν των προβλημάτων διαβίωσης μέσα στα άθλια παραπήγματα. Θυμίζω ότι πέρυσι οι μαθητές μας τη μισή σχολική χρονιά δεν διδάσκονταν βασικά μαθήματα ειδικοτήτων αφού 13 καθηγητές ωρομίσθιοι τοποθετήθηκαν στο τέλος του πρώτου τετραμήνου αφού είχαν χαθεί πάνω από 1000 ώρες εργαστηριακών και θεωρητικών μαθημάτων. Ήταν ΝΟΜΙΜΗ ή ΠΑΡΑΝΟΜΗ αυτή η στέρηση των μαθημάτων τους από τους μαθητές μας;

Ας έλθουμε λοιπόν στη φετινή σχολική χρονιά, που ενώ περιμέναμε να κάνουμε αγιασμό στο νέο κτήριο, μάθαμε για υπέρογκα χρέη, για επιταγές που δεν εκδίδονται, για καθυστερήσεις εκβιαστικές για αποπληρωμή των εργολάβων, για μετάθεση ευθυνών μεταξύ ΟΣΚ – ΥΠΔΒΜΘ – ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ κ.ά. ευτράπελα και μετά από καταλήψεις των μαθητών και συναντήσεις με τους υπευθύνους των καθηγητών, γονιών και μαθητών έχουμε αποσπάσει υποσχέσεις για παράδοση του σχολείου την παραμονή των Χριστουγέννων, ελπίζουμε των φετινών. Εδώ θα είμαστε, θα δούμε ….

Και όταν έληξαν οι κινητοποιήσεις και μπήκαμε στη διαδικασία ομαλοποίησης της σχολικής ζωής, άνοιξε πάλι ξαφνικά φοβάμαι ο ασκός του Αιόλου. Πληροφορηθήκαμε επισήμως τη μη έγκριση του ολιγομελούς τμήματος της Γ τάξης ειδικότητας «Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών». Έτυχε αυτή τη χρονιά και οι μαθητές ήταν λίγοι, λιγότεροι από όσο ο «ΝΟΜΟΣ» ορίζει, αλλά σε μια ειδικότητα με δυναμική ανόδου στην οποία η επόμενη τάξη έχει ήδη 15 ενεργούς μαθητές. Δεν δόθηκε ειδικά εφέτος η έγκριση σε αντίθεση με την παιδαγωγική πρακτική πολλών δεκαετιών να λειτουργούν ολιγομελή τμήματα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση ως αποτέλεσμα της δικαιολογημένης ύπαρξης πολλών Τομέων και Ειδικοτήτων. Και ως αιτιολόγηση προβάλλει «η εφαρμογή του ΝΟΜΟΥ». Τόσα χρόνια λοιπόν ζούσαμε στην παρανομία!! Και πρέπει να πληρώσουν φυσικά αυτοί που ΔΕΝ φταίνε, αυτοί που ΔΕΝ παρανόμησαν, οι μαθητές μας.

Οι ίδιοι που πληρώνουν τόσα χρόνια τη ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ του ΝΟΜΟΥ που αφορά το ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμά τους να έχουν ανθρώπινο σχολείο, να μην κάνουν μάθημα σε παραπήγματα, το ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμα να έχουν καθηγητές όλη τη χρονιά, το δικαίωμα να είναι Μαθητές που απολαμβάνουν την αγάπη και τον σεβασμό της Πολιτείας.

Ας δούμε την κατάσταση αναλυτικότερα. Στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, οι μαθητές επιλέγουν να φοιτήσουν σε μια ειδικότητα ανάλογα με τις δυνατότητες, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους και είναι θεμιτό τα Επαγγελματικά Λύκεια και οι Επαγγελματικές Σχολές κάθε περιοχής να καλύπτουν όσο γίνεται περισσότερες επαγγελματικές κατευθύνσεις.

Ειδικά στην περιοχή μας, λειτουργεί συνεχώς ο Τομέας Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών πάνω από μία δεκαετία και υποστηρίζεται από αντίστοιχο Εργαστήριο στο 2ο ΣΕΚ Άνω Λιοσίων και οι μαθητές του έχουν αποδείξει με την επιμέλειά τους και τις πολλές (συχνά 100%) επιτυχίες τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ότι η λειτουργία του Τομέα είναι απόλυτα δικαιολογημένη και επιτυχημένη και προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στους μαθητές και γενικότερα στην τοπική κοινωνία μας. Η περιοχή μας έχει χαρακτηρισθεί ως Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας που δικαιολογεί εκτός των άλλων και την αυτόνομη λειτουργία των σχολείων με πολυδιάστατη δομή που να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερες εκπαιδευτικές – επαγγελματικές κατευθύνσεις σε όφελος των μαθητών που βιώνουν εξ απαλών ονύχων δυσεπίλυτα οικονομικά, οικογενειακά και κοινωνικά προβλήματα και συχνά μετά το σχολείο εργάζονται για να ζήσουν, που συμβαίνει και με τους μαθητές του υπό αναστολή λειτουργίας Τμήματος.

Η επίκληση της αυστηρής εφαρμογής του νόμου για την αναστολή λειτουργίας του τμήματος της Γ τάξης δημιουργεί πολλά προβλήματα στους μαθητές μας. Είναι διαχρονικά αποδειγμένο ότι συχνά το σύννομο και το δίκαιο δεν ταυτίζονται υποχρεωτικά για όλους τους πολίτες μιας χώρας και γι αυτό η Πολιτεία επιτρέπει στα διοικητικά όργανα την ευρύτερη ερμηνεία της νομοθεσίας όταν αυτή η ερμηνεία συνάδει με την επίλυση ευαίσθητων κοινωνικών προβλημάτων, ειδικότερα όταν πρόκειται για ανηλίκους μαθητές και μάλιστα που αντιμετωπίζουν τα προαναφερθέντα προβλήματα. Σ’ αυτή την περίπτωση, είναι ΗΘΙΚΑ ΝΟΜΙΜΗ η εξάντληση των περιθωρίων ευαισθησίας και σεβασμού της Πολιτείας για τους μαθητές αυτούς και ΑΔΙΚΗ η κατά γράμμα εφαρμογή του νόμου που στρέφεται ΕΝΑΝΤΙΟΝ τους. Στην εποχή μας που αμφισβητούνται παγκοσμίως οι ανθρώπινες αξίες, είναι ανάγκη η Ελληνική Πολιτεία να δίνει μαθήματα ηθικής, ευαισθησίας και ενδιαφέροντος προς τη νέα γενιά και να διευκολύνει την πνευματική και ψυχική ολοκλήρωσή τους μέσα στο σχολείο που επέλεξαν και αγάπησαν, κοντά στο σπίτι τους και τους δικούς τους ανθρώπους.

Οι αξιέπαινοι αυτοί μαθητές του τμήματος που σχεδιάζεται τώρα η κατάργηση, θα νιώσουν τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια τους, όταν η Πολιτεία τους στείλει να φοιτήσουν σε ένα απομακρυσμένο σχολείο, αλλάζοντάς τους σχολικό περιβάλλον, ως πειθαρχική ποινή για παραπτώματα που δεν έκαναν και απομακρύνοντάς τους από το γνώριμο, φιλικό και ασφαλές ανθρώπινο περιβάλλον του σχολείου τους, από τους καθηγητές που γνωρίζουν καλά τις ιδιαιτερότητες και δυνατότητές τους καθώς και τις γνωστικές αδυναμίες τους ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων ώστε να τους βοηθήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό και επίσης δυσχεραίνοντας τις μετακινήσεις τους που επειδή εργάζονται θα αποτελέσει ένα ανυπέρβλητο πρόσκομμα στον αγώνα που δίνουν να συνδυάσουν δουλειά και μόρφωση. Εκτιμούμε ότι η πιθανότητα κάποιοι από αυτούς να διακόψουν τη φοίτηση στο σχολείο είναι μεγάλη, που θα αποτελέσει πλήγμα γι αυτούς και τις οικογένειές τους και θα υπονομεύσει το μέλλον τους. Όπως φυσικά γνωρίζετε, σε μια τόσο υποβαθμισμένη μορφωτικά, κοινωνικά κι οικονομικά περιοχή, όπως είναι η περιοχή των Άνω Λιοσίων, η αντιμετώπιση της μαθητικής διαρροής αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Αυτό πρέπει να αποτελέσει πρωταρχικό στόχο της Πολιτείας στη Δυτική Αττική όπου συναντάται τα τελευταία χρόνια ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά σχολικής εγκατάλειψης πανελλαδικά.

Πέραν αυτού, θα αποτελέσει πλήγμα για το ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων που θα αποδειχθεί, αναίτια και άδικα, αναξιόπιστο και ανεπαρκές στα μάτια των λοιπών μαθητών μας και φυσικά και της τοπικής κοινωνίας και θα δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας και σε μαθητές άλλων τμημάτων και επίσης αίτιο ακύρωσής του ως εκπαιδευτικής επιλογής μετά το Γυμνάσιο για μελλοντικούς μαθητές. Οι μαθητές αυτοί ΔΕΝ ειδοποιήθηκαν τη στιγμή της επιλογής προ διετίας της φοίτησής τους στο ΕΠΑ.Λ. ότι η Πολιτεία σχεδίαζε την απομάκρυνσή τους μετά δυο χρόνια από το σχολείο, στη δυσκολότερη φάση της εκπαίδευσής τους, τη χρονιά των πανελλαδικών εξετάσεων. Εάν το γνώριζαν, πιθανόν να έκαναν από τότε διαφορετικές επιλογές, ενώ τώρα είναι αυτό αδύνατον, όπως π.χ. φοίτηση σε Γενικό Λύκειο ή σε άλλο Τομέα του ΕΠΑ.Λ., επιλογές ίσως αναγκαστικές και αντίθετες με τα ενδιαφέροντά τους αλλά ίσως διευκολυντικές για την ολοκλήρωση της φοίτησής τους στο Λύκειο.

Είναι επίσης δεδομένο ότι η ομαλή συνέχιση λειτουργίας του τμήματος δεν θα δημιουργήσει προβλήματα στις υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ όσον αφορά την εύρεση εκπαιδευτικών, γιατί ήδη εκπαιδευτικοί της ειδικότητας του Τομέα Οικονομίας είναι υπεράριθμοι στην περιοχή μας και ορισμένοι αποσπάσθηκαν ήδη σε διοικητικές θέσεις της Διεύθυνσης.

Επίσης θυμίζουμε ξανά στην Πολιτεία πως η καταδικαστική για τους μαθητές μας ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ του ΝΟΜΟΥ δεν συνάδει με την επί τόσα χρόνια ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ του ΝΟΜΟΥ όσον αφορά πλείστα όσα ζητήματα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ των μαθητών στην ανεμπόδιστη μόρφωσή τους, ειδικά στην περιοχή μας, ειδικά στο 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Άνω Λιοσίων, όπως αναλύσαμε παραπάνω. Εκεί που ο ΝΟΜΟΣ ήταν ταυτόσημος με το ΔΙΚΑΙΟ, γιατί δεν έγινε ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ του;

Για τους παραπάνω λόγους, οι Εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων συμπαραστεκόμαστε – όπως πάντα – αμέριστα στους μαθητές του τμήματος της Γ τάξης ειδικότητας «Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών» και στις οικογένειές τους και θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την υπεράσπιση του δικαιώματός τους στη μόρφωση και στην απρόσκοπτη ολοκλήρωση της φοίτησής τους

Κάνουμε επίκληση στην παιδαγωγική ευαισθησία της Πολιτείας, και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από αυτή να μη δημιουργήσει προβλήματα στη φοίτηση των μαθητών αυτών απομακρύνοντάς τους παρά τη θέλησή τους από το σχολείο που επέλεξαν, χωρίς μάλιστα να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ουσιαστικός υπηρεσιακός, οικονομικός ή άλλης φύσεως λόγος, παρά η επίκληση μιας αμφισβητούμενης νομιμότητας.

Πρώτα ο μαθητής λοιπόν; Μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. Εδώ, στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων.

Οι Εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άνω Λιοσίων

_

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω ότι αυτός ο αγώνας που αναπτύσσεται στην περιοχή μας, αλλά και σ΄ άλλα μέρη, είναι αγώνας για τον πολιτισμό, για την παιδεία με την ευρεία έννοια του όρου. Κι αυτός ο σκοπός υπηρετείται και με τους στόχους που βάζουμε, αλλά και με τις διεργασίες που συντελούνται ώστε να φτάσουμε ως εκεί. Ας τονίσουμε κι ας σταθούμε στην αξία αυτού του κυρίαρχου χαρακτηριστικού, δηλαδή, της πολιτιστικής καλλιέργειας που λαμβάνει χώρα εδώ και τώρα.
xtk

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλες νίκες στον μικρό μας τόπο.

Πετύχαμε με αγωνιστικότητα, συλλογικότητα και συνεργασία
• Να λειτουργήσει το 4ο Γυμνάσιο Α. Λιοσίων και το Λύκειο Φυλής.
• Να μην αυξηθούν οι μαθητές, πάνω από 25, ανά τμήμα στην περιοχή.
• Να μην καταργηθούν ειδικοτήτες σε ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ που έθεταν σε κίνδυνο
την λειτουργία των δυο αυτών σχολείων.
• Να μην έχουμε αναγκαστικές υπερωρίες που κόβουν το ψωμί από τους
αναπληρωτές κι ωρομίσθιους συναδέλφους.
• Να μην περάσει η αξιολόγηση-φακέλωμα των σχολείων για αναζήτηση χρημάτων, μετά το πετσόκομμα του προϋπολογισμού για την παιδεία, από γονείς και κυρίως ιδιώτες -χορηγούς μέσα στους νέους δήμους του Καλλικράτη.
• Να ενημερώνουμε και να έχουμε την συμπαράσταση και συμπαράταξη των γονέων και των Συλλόγων Γονέων, των μαθητών και των μαθητικών κοινοτήτων.

Γιώργος Στάμος είπε...

Δευτέρα 25-10-2010

Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Εκπαίδευσης στην Τσόχα με παράσταση σχεδόν όλου του συλλόγου εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων, ΕΛΜΕ ....

Μετάβαση με πούλμαν, χωρίς ραντεβού. Δωρεάν μεταφορά από την εταιρεία που μεταφέρει τα παιδιά στο Ζεφύρι, τους ευχαριστούμε.

Καλά αποτελέσματα. Συζήτηση σε καλό κλίμα, τέθηκαν ερωτήσεις, επιχειρήματα.

ΤΡΙΤΗ 26-10-2010

OK, ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΑΡΗΚΑΝ, ΑΝΑΣΑΝΑΝ. ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΑΧΗ, ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΝΙΚΗ, ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΛΟΣ ΟΙΩΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

:-)

Προχωράμε.

Ανώνυμος είπε...

Και η ποιητική προσέγγιση ποτέ δεν μας έβλαψε.

Η πολιτική σκηνή είναι το βάθρο του κόσμου,
πάνω της αναδύονται με ή χωρίς μορφή η σύγχυση και η ερεβώδης θολότητα του χάους απέναντι στη σαφήνεια και τη σταθερότητα,
ή οι θεοί απέναντι στους ανθρώπους και τη μοίρα τους,
ο ίλιγγος της πτώσης στην άβυσσο απέναντι στο βάδισμα στην γη,
ο έρωτας ένα αΐδιο λαμπερό φως μια ζείδωρη ώθηση καινοτομίας ανάμεσα στους ανθρώπους…
και οι ανθρώπινοι καταλύτες όπως η ύβρις η δίκη η θέμις η μήτις η χάρις άλλοτε να δρουν και άλλοτε όχι στην εξέλιξη του δράματος….

http://actstock.blogspot.com/

Kαλή ευδαιμονία,
για την αντιγραφή
Αργύρης Ηλίας
...και ΧΤΚ.

Ανώνυμος είπε...

Η πολιτική σκηνή δεν είναι το βάθρο του κόσμου

Είναι αντίθετα το avatar
της ανθρώπινης αδυναμίας

Στο να εμποδίσει το χάος, που είναι όμως αναπόφευκτο

Στο να δαμάσει τη μοίρα, ο τελευταίος ήταν ο Οδυσσέας

Στο να δέσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες, ο τελευταίος ήταν ο Homo sapiens

Στο να ερωτευτεί αληθινά, ο τελευταίος ήταν ο Πάρις (ύβρις στο Βέρθερο;)

Στο να ομολογήσει ότι στο δράμα,

Δεν έχει ρόλο,

Ça ne fait rien

Έξω απ΄ τη σκηνή

έχει


ΓΝ
_

MLOG είπε...

ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗΣ που όλο πλήθαινε
στις πολιτείες μας με την πάλη των τάξεων
μερικοί από μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ τα χρόνια τούτα
να μη μιλάμε πια για πολιτείες θαλασσινές, για χιόνια πάνω στη
σκεπή, για τις γυναίκες,
για τ' άρωμα των ώριμων μήλων στο κελάρι, για της σάρκας
τις αισθήσεις
για όλα όσα κάνουν τον άνθρωπο απαλό κι ανθρώπινο.
Αλλά να μιλάμε πια μονάχα για την αναταραχή
δηλαδή να γίνουμε μονόπλευροι, ξεροί, μπλεγμένοι στα γρανάζια
της πολιτικής και στο στεγνό, "άπρεπο" λεξιλόγιο
της διαλεκτικής οικονομίας.
Έτσι που η τρομερή τούτη, πνιγερή συνύπαρξη
χιονιού που πέφτει (δεν είναι μόνο παγωνιά, το ξέρουμε),
εκμετάλλευσης του ανθρώπου, πλανεμένης σάρκας και ταξικής
δικαιοσύνης, να ΜΗ γεννήσει
μέσα μας την έγκριση για έναν κόσμο έτσι πολύπλευρο, την ηδονή
απ' τις αντιφάσεις μιας ζωής τόσο ματωμένης.
Καταλαβαίνετε.
ΜΠΡΕΧΤ, 1934

Τώρα στο σανίδι!…It does matter

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάζω και τη μνήμη, και που ξαναδιαβάζεις ότι στα ράφια δεκαετίες σκονίζεται.
Πόλεμο λοιπόν; Υποκλίνομαι πάντα στη σκέψη του Μπρεχτ.
Αλλά
ΑΥΤΗ η ταραγμένη σκηνή είναι μικρή για να χωρέσει τον κόσμο,
πόσο μάλλον τη σκέψη, τη φαντασία, τον έρωτα, την ψυχή.
Και αν το σύμπαν διαστέλλεται, η σκηνή ίδια μένει.

Η έγκριση δόθηκε πια, πώς να το αρνηθείς;

ΓΝ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί μας, να και κάτι πιο πεζό μα μάλλον σχετικό. Κουφάθηκα! Αλλά και γοητεύθηκα από το λυρισμό και την ποιητικότητα των σχολιαστών. Μωρέ μπράβο!!!

Ανώνυμος είπε...

Ιδού κι μια άλλη προσπάθεια επιβολής του "νόμου", που δεν πέρασε.

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ

Αθωώθηκαν από το μονομελές δικαστήριο ανηλίκων 105 μαθητές που κατηγορούνταν για τις καταλήψεις του 2009.
ΟΛΑ τα μέλη των 15μελών συμβουλίων 8 σχολείων από Ορεστιάδα, Βύσσα και Κυπρίνο παραπέμφθηκαν βάσει της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του 1999, κατόπιν αυτεπάγγελτης δίωξης της εισαγγελέως Ορεστιάδας.

Η εκπαιδευτική κοινότητα του Έβρου (μαθητές, φοιτητές, γονείς, εκπαιδευτικοί) καθώς και οι κοινωνικοί φορείς, τα κόμματα και οι πολιτικές νεολαίες στάθηκαν στο πλευρό των δικαζόμενων μαθητών.
Με πρωτοβουλία των δυο Δ.Σ. της Α και Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ κηρύχθηκε 24ωρη απεργία και διοργανώθηκε συγκέντρωση συμπαράστασης σήμερα 29 Οκτώβρη στις 8 το πρωί. Ακολούθησε η μεγαλύτερη πορεία που έγινε ποτέ στην πόλη της Ορεστιάδας. Οι διαδηλωτές παρά το τσουχτερό κρύο, παρέμειναν έξω από τα δικαστήρια μέχρι τη λήξη της δίκης. ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΘΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, παρά τη σχετική απόφαση που υπήρχε (κάποιοι φαίνεται ότι ασχολούνται μόνο με τις επικείμενες εκλογές!!).

· Έξω οι εισαγγελείς και η αστυνομία απ’ τα σχολεία.
· Να καταργηθεί η «Πράξη νομοθετικού περιεχομένου».

* Να ακυρωθεί το Μνημόνιο και όλες οι πολιτικές, που υποβαθμίζουν τη Δημόσια εκπαίδευση και τη ζωή μας.

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η MLOG άφησε ένα νέο σχόλιο που αναδεικνύειμια ακόμη κραυγαλέα κι επικίνδυνη εφαρμογή των νόμων:

Η παρακρατική εξουσία στη περιοχές Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής κλπ, εδραιώνεται και νομιμοποιείται κάθε μέρα και περισσότερο. Ο κόσμος μαθαίνει μόνο ελάχιστα από αυτά που συμβαίνουν και αυτά με το σταγονόμετρο.

Σήμερα 23/10 σημειώθηκε νέα επίθεση κατά της υποψήφιας δημάρχου Ε. Πορτάλιου. Μέχρι χθες μας έλεγαν ότι οι επιθέσεις κατά μεταναστών γίνονται από «αγανακτισμένους κατοίκους». Οι επιθέσεις ήδη έχουν επεκταθεί σε κάθε πολίτη που δεν συμφωνεί μαζί τους. Φυσικά ουδείς πιστεύει ότι αγανακτισμένοι πολίτες της περιοχής ήταν οι επιτιθέμενοι και όχι καθαρά φασιστοειδή.

Όπως γίνεται φανερό η εξουσία του κρυπτοφασισμού εδραιώνεται.
Με ανακοίνωση της η Ελληνική Αστυνομία αναγνώρισε επίσημα το άβατο αυτών των περιοχών για ανεπιθύμητους πολίτες και ότι έχει παραδώσει πλέον την εξουσία στις ομάδες των φασιστών. Δεν υπάρχει καμιά άλλη ερμηνεία στην ανακοίνωση ότι «ο κ. Αλαβάνος δεν ζήτησε αστυνομική προστασία για να επισκεφτεί τον Αγ. Παντελεήμονα»!!!

Τι μας λέει αυτή η λιγόλογη ανακοίνωση;
Ότι, όποιος θέλει να επισκεφτεί τον Αγ. Παντελεήμονα θα πρέπει να ζητάει αστυνομική προστασία. Αλλιώς πέφτει στην εξουσία των φασοστοομάδων.
Ότι, ήταν φυσικό να φύγουν οι αστυνομικοί από εκεί την ώρα που τις έτρωγε ο Αλαβάνος και να αφήσουν την άσκηση της εξουσίας στις φασιστοομάδες, αφού «δεν ζήτησε αστυνομική προστασία».
Ότι, όποιος ανεπιθύμητος για τις φασιστοομάδες πηγαίνει μόνος είναι φυσικό να τις τρώει.
Ότι, οι περιοχές αυτές είναι πλέον άβατο και ο κάθε πολίτης χρειάζεται είτε την συνοδεία της αστυνομίας είτε την άδεια των φασιστοειδών για να πάει εκεί.

Με τόσο λίγα λόγια μια εξουσία μας αποκάλυψε τόσα πολλά! Κράτος και παρακράτος έχουν μοιράσει αγαστά τις «περιοχές ευθύνης» τους και δρουν αλληλοσυμπληρούμενα.
Έχει επισημανθεί πολλές φορές ότι το μοντέλο αυτό του Αγ. Παντελεήμονα αφού δοκιμασθεί και εδραιωθεί θα αρχίσει να επεκτείνεται παντού σαν πρότυπο νέας εξουσίας φασιστών με «λαϊκή» υποστήριξη, για τη δήθεν προστασία των κατοίκων. Τώρα βρίσεται ακριβώς στο στάδιο της εδραίωσης και αναγνώρισης από την κρατική εξουσία ενώ παράλληλα κάνει τα πρώτα βήματα επέκτασης στη γύρω περιοχή.
Το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται γρήγορα, ανάλογα με τις ανάγκες της εξουσίας και του βαθέως κράτους για να περάσει η κρίση με μόνο θύμα το λαό. Αυτή είναι η κρυφή στόχευση της εξουσίας όσο και αν κάνουν μερικοί ότι δεν καταλαβαίνουν και μιλούν για τοπικό φαινόμενο.

Αύριο όμως θα είναι αργά.

Πηγή:http://aristeripolitiki.blogspot.com/2010/10/blog-post_9037.html

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Στο πρωτοδικείο Κέρκυρας την 1/11/2010 εκδικάστηκε η μήνυση του κατασκευαστή του ΧΥΤΑ Ν. Κέρκυρας εναντίον της συναδέλφου και προέδρου του συλλόγου Αλεύχιμον το 2007,Νικολέτας Σαμοϊλη.
Το δικαστήριο έκρινε αθώα τη Νικολέτα Σαμοϊλη. Είναι η πρώτη δίκη, σχετική με το ΧΥΤΑ Λευκίμμης που ολοκληρώνεται και αποτελεί πρόκριμα για τις δίκες που μέχρι τώρα αναβάλλονται. Η αρχή έγινε και στο πρόσωπο της Ν.Σαμοϊλη αθωώνεται ένας ολόκληρος λαός που για χρόνια διαμαρτύρεται και σύρεται στα δικαστήρια ,γιατί διεκδίκησε το αυτονόητο, το δικαίωμα στη ζωή και το οποίο το πλήρωσε ακριβά με μία νεκρή, διώξεις ,κρατήσεις, δίκες.
Το δικαστήριο μέχρι τις τέσσερις το απόγευμα ήταν γεμάτο αγωνιστές της Λευκίμμης , συναδέλφους , εκπροσώπους της ΕΛΜΕ ,εκπροσώπους συλλόγων και σωματείων. Αυτό που αναδείχτηκε και από τους συνηγόρους (Σαραφιανό, Γκουλιούμη, Νικομάνη) αλλά και από τη Ν. Σαμοϊλη ήταν το δικαίωμα των σωματείων , συλλόγων, προσώπων να διαμαρτύρονται και να διεκδικούν .
Σ’αυτούς τους χαλεπούς καιρούς οι νίκες των κινημάτων είναι αισιόδοξο μήνυμα προς όλους μας αλλά κυρίως προς αυτούς που «παίζουν με τις ζωές των άλλων». Κέρκυρα 1/11/2010

Αναγνώστες