Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Έργα & Ημέρες του Υπουργείου "μας"....

Τι να πρωτοπεί κανείς για τη σαβούρα που μας περιβάλλει.
Ας μιλήσουν τα κείμενα, μετά από όσα άλλα έχουν ακούσει οι υπουργοκαρεκλοκένταυροι.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

«Φάμπρικα» σεμιναρίων για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών
Του Χρήστου Κάτσικα

Στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία που ψηφίστηκε στα μέσα του προηγούμενου μήνα στη Βουλή (ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» )επισημαίνεται ότι για να συμμετέχει υποψήφιος εκπαιδευτικός σε πανελλήνιο διαγωνισμό για την είσοδό του στην εκπαίδευση θα πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ιστορία είναι απίστευτη κι όμως αληθινή! Παίρνοντας μια «νομοθετική πάσα» από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, διάφοροι «ειδικοί», με όχημα τη θέση τους στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο, έστησαν, εδώ και 2 – 2,5 περίπου χρόνια, ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους. Ουσιαστικά και τυπικά ο χώρος της Ειδικής Αγωγής και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών σε αυτόν τείνει να μετατραπεί σε επιχείρηση κερδοσκοπικών συμφερόντων και προσωπικής εκμετάλλευσης ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες πτυχιούχοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής των Ελληνικών Πανεπιστημίων μένουν αδιόριστοι.
Με δήλωση της πριν από λίγους μήνες (22/12/2009) η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλουτόνισε ότι«θα καταργηθούν τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια των 400 ωρών ως προσόν διορισμού, που αποτελούν εμπαιγμό τόσο για την επιμόρφωση που παρέχουν, όσο και για τους κατόχους αναγνωρισμένων τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή». Η σωστή αυτή δήλωση της υφυπουργού Παιδείας ουσιαστικά αποτελούσε απάντηση στις καταγγελίες της εκπαιδευτικής κοινότητας για την απίστευτη εκμετάλλευση χιλιάδων άνεργων εκπαιδευτικών από διάφορους φορείς που ουσιαστικά «πουλούσαν» πολύ ακριβά μέσω σεμιναρίων την υπόσχεση πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο.
Ωστόσο το «χρυσό» εμπόριο σεμιναρίων όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτο αλλά χρησιμοποιεί την υποδομή και τους υπαλλήλους της δημόσιας εκπαίδευσης. Τελευταία πάλι η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλούσε τους ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν νέο Σεμινάριο διάρκειας 400 ωρών στο Κιλκίς (εκεί έφτασε η χάρη τους αφού πέρασαν από πολλές άλλες πόλεις). Το Σεμινάριο τιμάται 2.200 ευρώ και το καταπληκτικό είναι ότι χρησιμοποιεί τις αίθουσες δημόσιου σχολείου (ΕΠΑΛ Κιλκίς) ενώ οι ενδιαφερόμενοι καλούνταν να κάνουν αίτηση σε εκπαιδευτικό που εργάζεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Κιλκίς!

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ …ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Αν ρίξει κανείς μια ματιά στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τα τελευταία χρόνια ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείαςπου αφορά σε κριτήρια πρόσληψης ή επιλογής προσωπικού το οποίο να μην προσφέρεται από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών (σε συνεργασία πάντα με κάποιον φορέα) με δίδακτρα!Θεσμοθετείται ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ); Η ΕΕΦ οργανώνει σεμινάρια παιδαγωγικών και γνωστικού αντικειμένου για τους πτυχιούχους Φυσικούς που θέλουν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό. Αντίτιμο; Πάνω από 2.000 ευρώ

Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ
Αξίζει κανείς να παρακολουθήσει πως μεθοδεύεται όλη αυτή η ιστορία. Τα θέματα των Σεμιναρίων συνδέονται σχεδόν πάντα με τα κριτήρια προσλήψεων. Ακούγεται ότι στα Διαπολιτισμικά σχολεία θα προσλαμβάνονται όσοι έχουν ανάλογη εξειδίκευση; Δημιουργείται Σεμινάριο που παρέχει Βεβαίωση για τη Διαπολιτισμική εκπαίδευση! Ακούγεται ότι για την πρόσληψη στα ειδικά σχολεία θα «μετράει» μια ανάλογη εξειδίκευση ή η νοηματική γλώσσα ή η γνώση της γραφής Braille; Οργανώνονται ανάλογα Σεμινάρια με ανάλογες Βεβαιώσεις. Το παράξενο είναι ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ερχόταν να επικυρώσει κάθε φορά με νόμο την πρόσληψη εκπαιδευτικών που ανάμεσα σε άλλα θα είχαν και τη Βεβαίωση παρακολούθησης ανάλογων Σεμιναρίων. Σε περίπτωση που η υπάρχουσα νομοθεσία δεν προβλέπει τη «χρήση» ανάλογης «Βεβαίωσης» τότε ξεσηκώνονται όσοι «εξειδικεύθηκαν» από τα γνωστά Σεμινάρια και απαιτούν να μοριοδοτηθούν τα προσόντα που με τόσο κόπο και χρήμα απέκτησαν!

Ανώνυμος είπε...

Στη συνέλευσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά αποφάσισε
κατά τη διάρκεια της παράδοσης βαθμολογίας να καλεί τους γονείς σε συσκέψεις για να ζυμωθεί το αίτημα «Δεν ανοίγουμε τα σχολεία το Σεπτέμβρη με 30αρια τμήματα»
και να καλέσει σε συντονισμό τις ΕΛΜΕ και τους συλλόγους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας της Αττικής με βασικά αιτήματα: 25 μαθητές ανά τμήμα, να μην αλλάξει η γεωγραφική κατανομή κάλυψης των σχολείων και να μην εφαρμοστεί το Μνημόνιο όσο αφορά τις περικοπές στην εκπαίδευση.
mlog

Ανώνυμος είπε...

Να κι οι γονείς που αρχίζουν να ευαισθητοποιούνται στις απαράδεκτες επιλογές του Υπουργείου.

Οι γονείς απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 23/06/2010 - 07:48
ΠΕΡΑΜΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Οι γονείς απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς
Επιστολές προς τους εκπαιδευτικούς για να μην εφαρμόσουν τα τμήματα 25 και 30 μαθητών, στέλνουν οι Ενώσεις Γονέων
Ανοιχτή επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς στέλνει η Ενωση Γονέων Περάματος, καλώντας τους Συλλόγους Διδασκόντων «να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν να στείλουν ολιγομελή τμήματα στους προϊσταμένους τους», καθώς «σε 25άρια - 30άρια τμήματα, ούτε ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει τη δουλειά του, ούτε τα παιδιά μας μπορούν να μορφωθούν».
«Φυσικά, κάτι τέτοιο - αναφέρουν οι γονείς του Περάματος στην επιστολή τους - έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας, όπως και με την πρόθεσή του να κάνει οικονομία εις βάρος της μόρφωσης των παιδιών μας. Δεν είναι, όμως, δουλειά ούτε του Συλλόγου Διδασκόντων, ούτε των γονιών να κάνουν εκπτώσεις στις ανάγκες του σχολείου. Δεν είναι δουλειά δική μας να διαχειριστούμε τη μιζέρια τους.
Ας αρχίσουμε να λέμε το παιδαγωγικά σωστό και να το υπερασπιστούμε όλοι μαζί και ας έρθει ο περιφερειάρχης και το υπουργείο Παιδείας να επιβάλουν με το ζόρι λύσεις που είναι παράλογες και που γνωρίζουν ότι θα συναντήσουν την αντίθεσή μας.
Οταν οι νόμοι τους και οι αποφάσεις τους βιάζουν τη ζωή τη δική μας και θάβουν το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας, είναι καθήκον και υποχρέωση όλων μας να δείξουμε ανυπακοή, να σταθούμε απέναντί τους με την ορθή στάση του σώματος που αρμόζει στην ανθρώπινη ύπαρξη και με γνώμονα το δίκιο μας και το παιδαγωγικά σωστό, να μη συναινέσουμε στους σχεδιασμούς τους. Να διεκδικήσουμε με αξιοπρέπεια τη ζωή που στερούν από μας και τα παιδιά μας.
Γνωρίζουμε, επισημαίνουν, ότι καλλιεργείται από τους προϊσταμένους σας κλίμα εκφοβισμού και τιμωρίας. Ξέρουμε ότι όλοι έχουμε υποχρεώσεις και προβλήματα που δεν μας αφήνουν να ανασάνουμε. Αυτή η κατάσταση, όσο και αν φαίνεται το μεγάλο εμπόδιο σε μια μαζική δράση, στην πραγματικότητα είναι η μεγάλη μας δύναμη, χρειάζεται όμως αντεπίθεση και διαρκή - σταθερή - πολύμορφη διεκδίκηση από όλους μας», επισημαίνει η Ενωση Γονέων Περάματος.
Σε αναβρασμό, όμως, βρίσκονται και οι γονείς στο Κερατσίνι. Σύμφωνα με ενημέρωση που είχε η Ενωση Γονέων Κερατσινίου από τον προϊστάμενο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, αυτή τη στιγμή 30άρια τμήματα υπάρχουν σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια του Κερατσινίου (συνολικά 66 τμήματα στα Γυμνάσια και 36 τμήματα στα Λύκεια). Οι γονείς του Κερατσινίου καλούν επίσης τους συλλόγους διδασκόντων να στείλουν ολιγομελή τμήματα στους προϊσταμένους τους, τονίζοντας: «Είστε πρώτα απ' όλα παιδαγωγοί, έχετε υποχρέωση απέναντι στη νεολαία, απέναντι στην κοινωνία, να προβάλλουμε όλοι μαζί ποιο είναι το παιδαγωγικά σωστό».

Ανώνυμος είπε...

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η υπουργός Παιδείας κ.Άννα Διαμαντοπούλου μίλησε για την εξάλειψη φαινομένων αποσπάσεων εκπαιδευτικών από τις τάξεις τους που έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη".

Διαβάζοντας τα ονόματα των συνεργατών της (13 τον αριθμό!!!) με τα οποία στελέχωσε το γραφείο τύπου, διάβασα και το όνομα του κ. Νίκου Διαμανταρίδη!
Για όσους τυχόν δε γνωρίζουν , ο κ. Διαμανταρίδης είναι αποσπασμένος στο Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία περίπου 10 χρόνια. Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια απασχολείται σε γνωστό ιδιωτικό κανάλι (MEGA) εκφωνώντας το δελτίο καιρού.

Σαν μάχιμη εκπαιδευτικός με 18 χρόνια προϋπηρεσίας και χωρίς να επιθυμώ να αποσπαστώ σε κανένα υπουργείο, ερωτώ:
Πόσα χρόνια υπηρέτησε ο κ.Διαμανταρίδης στην τάξη του;
Πόσα χρόνια θα παραμείνει αποσπασμένος στο Υπουργείο Παιδείας;
Πώς αποδεικνύεται από την παραπάνω περίπτωση η δέσμευση της υπουργού για διαφάνεια, αντικειμενικότητα και κατάργηση των πελατειακών σχέσεων και εξυπηρετήσεων;
Για πόσα χρόνια θα μας θεωρούν οι εκάστοτε υπουργοί κορόιδα;

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ...

Από τρεις συνεργάτες, οκτώ ειδικούς συμβούλους και πολλούς άλλους υπαλλήλους στη Γραμματεία, Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις, ιδιαίτερα και πολιτικά γραφεία κ.λπ. αποτελείται ο μηχανισμός της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, υπό την υπουργό ως συνεργάτες υπηρετούν οι Ιωάννης Μήτσος, Κωνσταντίνα Παπαδογιάννη και Γιάννης Χάλαρης, ενώ ως ειδικοί σύμβουλοι οι Εύη Χατζηανδρέου, Παύλος Γούσης, Ελένη Πετράκη, Ματίνα Στάππα, Ελένη Μωραΐτου, Χαρά Σωτηριάδου, Αργύρης Περουλάκης και Αλεξάνδρα Ιωαννίδου.

Διευθύντρια του Γραφείου της υπουργού ανέλαβε η Ευγενία Λοκανά με γραμματείς της τις κυρίες Γεωργία Θεοφανοπούλου και Μαρίνα Μαγκουρλίδου.

Στο ιδιαίτερο γραφείο της υπουργού εργάζονται οι Ρούλα Μπικίδου, Αθηνά Πανούτσου και Μίζη Ελένη, στη Γραμματεία οι Σοφία Κυρούση και η Κατερίνα Καρβέλα, στο Πρωτοκόλλο η Αλεξάνδρα Μπουρνιά, η Δήμητρα Γαζή και η Ουρανία Σταύρακα, στις Δημόσιες Σχέσεις η Σταυρούλα Τσούτσουρα (διευθύντρια) και η Αγγελική Καρακατσάνη.

Στο Πολιτικό Γραφείο της Άννας Διαμαντοπούλου εργάζονται οι: Αναστασία Χατζηδάκη, Βασιλική Σκαρτσούνη, Χρήστος Δρούζιας, Γιώργος Πλούσος, Μάρθα Παναγιώτου, Διονύσης Τσαγκρής, Ιωάννα Λογαρά, Γιώργος Σταθιάς και Έφη Μεγαγιάννη. Το πολυπρόσωπο Γραφείο Τύπου αποτελούν οι: Ρίτσα Γαλογαύρου, Γιάννης Μαστρογεωργίου, Δώρα Τσολάκη, Νιόβη Λακοπούλου, Γιώργος Παπούλιας, Γιάννης Νάστος, Άννα Μπεκρή, Μαργαρίτα Βεβή, Σταματίνα Μοτάκη, Πελαγία Γιαννικοπούλου, Φραντζέσκα Φακάρου, Αλεξάνδρα Σπύρου και Νίκος Διαμανταρίδης.

Μέχρι στιγμής δηλαδή χρειάζονται 46 άτομα στο γραφείο της υπουργού....

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Γ. Σταθιάς, εκπ/κός με απόσπαση στο πολιτικό γραφείο της Υπουργού Παιδείας ΔΒΜΘ, δίχως τίτλο μεταπτυχιακού επιπέδου(!), έχει αναλάβει - εκτός άλλων εξυπηρετήσεων και ρουσφετιών - το πετυχημένο (για τα δεδομένα της χώρας μας) ευρωπαϊκό έργο etwinning, το οποίο προάγει την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και επενδύει στην καλλιέργεια της ευρωπαϊκής ιδέας.

Το τελευταίο όμως τετράμηνο, εξαιτίας των χειρισμών του, αρχίζει να μην αποτελεί και τόσο καλή προβολή στην Ε.Ε., ειδικά ενώ οι ποσοτικοί και ποιοτικοί δείκτες του, παρέμεναν υψηλοί για μία πενταετία.

Επίσης, ο ίδιος, ενώ δεν έχει απολύτως καμία διοικητική ισχύ - όπως όλοι οι σύμβουλοι σε όλα τα Υπουργεία - λύνει και δένει, ορίζοντας ομάδες εργασίας εκπαιδευτικών, συγκαλώντας συναντήσεις και άλλα διάφορα ευτράπελα, με συμπεριφορά 100 καρδιναλίων! Ή μήπως άραγε παπάδων, μιας και αναμεμιγμένο φαίνεται να είναι και το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδας; Τι ανταλλάγματα άραγε έχουν ταχθεί παρασκηνιακά;

Η αποσπασμένη εκπαιδευτικός κ. Ι. Κομνηνού στο εν λόγω Κέντρο, θεωρεί εαυτόν σωτήρα του έργου και ως "φίλη" με τον συνεργάτη της Υπουργού, έχει οριστεί αντ' αυτού, ενώ προ τετραμήνου κατέθετε ανυπόστατες καταγγελίες για το εν λόγω έργο στο Υπουργείο, εμπλέκοντας και άλλους 2 συναδέλφους της (στο παιχνίδι των καταγγελιών) για να εδραιώσει τη θέση της.

Στο συγκεκριμένο έργο οι καταγγέλοντες συμμετείχαν ως πρεσβευτές του από το 2005, οι οποίοι όχι μόνο δεν εξέφρασαν καμία διαμαρτυρία όλα αυτά τα χρόνια, αλλά κέρδιζαν συμμετοχή σε συνέδρια στο εξωτερικό και γενικότερα σε εμπειρίες και τεχνογνωσία. Έτσι η εκ των υστέρων καταγγελία τους, αποδεικνύει τις όχι τόσο αγνές τους προθέσεις.

Πρόκειται για ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο κάτω από τη μύτη ή και την ανέχεια ίσως της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, με τελικό στόχο τις επιπρόσθετες αμοιβές που προκύπτουν από την ανάληψη καθηκόντων στο έργο και τη στελέχωση ομάδας εκπαιδευτικών μέσα από αδιαφανείς και αναξιοκρατικές διαδικασίες!

Είναι λυπηρό που το 2010, ακόμη και σε θέματα νέων τεχνολογιών, τα νήματα υποκινούνται από παρωχημένους τσιφλικάδες με θεώρηση των πραγμάτων της Ελλάδας του 1980.

Ανώνυμος είπε...

Να και μια άλλη διάσημη Αννούλα που έχει στοχοποιηθεί...αδίκως!


Αγαπητή Δρ. Παναγιωταρέα.

Σας απευθύνομαι ως μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας που είστε, και συγκεκριμένα σαν Αναπληρώτρια Kαθηγήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, μία θέση που συνεπάγεται δηλαδή την μονιμότητα.

Kαι παίρνω αφορμή επειδή σας βλέπω συχνά-πυκνά καλεσμένη στην εκπομπή του κ. Γιάννη Πρετεντέρη για τα θέματα της παιδείας.

Πότε θα την εκμεταλλευτεί κάποιος επιτέλους, καθώς η παρουσία σας σε τέτοιες συζητήσεις Δρ. Παναγιωταρέα είναι η πλέον κατάλληλη για να αποκαλυφθεί η παθογένεια του Eλληνικού Δημόσιου Πανεπιστήμιου, και το χάλι στο οποίο έχει περιέλθει.

Bλέπετε Δρ. Παναγιωταρέα, το Eλληνικό πανεπιστήμιο πάσχει πρώτα από όλα όχι γιατί οι φοιτητές κάνουν καταλήψεις. Πάσχει γιατί δε μπορούν να σεβαστούν ένα πανεπιστήμιο όπου κάποια σαν και εσάς, χωρίς σημαντικά ακαδημαϊκά προσόντα, χωρίς ερευνητικό έργο, χωρίς διεκπεραίωση τον βασικών υποχρεώσεων που έχετε απέναντι στο πανεπιστήμιο, κατέχει μόνιμη θέση καθηγητού σε αυτό.

Θα αναρωτιέστε με ποιο δικαίωμα σας απευθύνω τον λόγο.

H απάντηση Δρ. Παναγιωταρέα είναι ότι πρώτα από όλα με τους φόρους μου πληρώνω τους τρεις μισθούς σας - τον πρώτο στο δημόσιο πανεπιστήμιο, τον δεύτερο στην δημόσια τηλεόραση, τον τρίτο στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της Αθήνας (τον τέταρτο μισθό σας τον πληρώνει το Ίδρυμα Ωνάση).

Kαι επιπλέον όπως εσείς διατηρείτε το δικαίωμα να κρίνετε τους φοιτητές εγώ ως πολίτης έχω το δικαίωμα να κρίνω εσάς.

Tην αφορμή μου την δίνει η προκλητική και θρασύτατη παρουσία σας στα τηλεοπτικά πάνελς ως τιμητού της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η παιδεία στη χώρα μας, όταν εσείς είστε το χαρακτηριστικότερο αίτιο.

Eπισκέφθηκα τον διαδικτυακό τόπου του πανεπιστημιακού τμήματος στο οποίο διδάσκετε και μόνη εσείς από όλους τους διδάσκοντες δεν αναφέρετε ούτε το αντικείμενο του διδακτορικού σας, ούτε τις δημοσιεύσεις σας, ούτε την έρευνα την οποία πραγματοποιείτε;

Πείτε μας λοιπόν κυρία Παναγιωταρέα, ποια είναι η ερευνητική δουλειά με την οποία ασχολείστε στην παρούσα φάση;

Σε ποια έγκυρα περιοδικά του εξωτερικού έχουν δημοσιευθεί εργασίες σας; Για να μην μπερδευτείτε, δεν εννοώ τα άρθρα σας στις εφημερίδες. Δεν εννοώ το μυθιστόρημα μας και το βιβλίο συνέντευξη ενός πολιτικού προσώπου. Eννοώ αυτά τα επιστημονικά περιοδικά (refereed scientific journals) στα οποία η δημοσίευση περνάει από κρίση από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, (το λεγόμενο peer review system) και βάσει των οποίων η διεθνής ακαδημαϊκή κοινότητα κρίνει τα μέλη της.

Mε βάση ποιο επιστημονικό έργο εκλεγήκατε στην βαθμίδα του μόνιμου καθηγητή στο δημόσιο πανεπιστήμιο; ποιο είναι το θέμα του διδακτορικού σας και που το εκπονήσατε; Δρ. Παναγιωταρέα, όταν βγαίνετε στην τηλεόραση οι τηλεθεατές δεν είναι όλοι ανόητοι όπως εσείς πιστεύετε.

Mερικοί από αυτούς έχουν αποκτήσει και διδακτορικό, έχουν διδάξει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, και γνωρίζουν τη σκληρή, επίμονη, ανελέητη διαδικασία που χρειάζεται για να ανέβει κάποιος τις καθηγητικές βαθμίδες.

Eσείς όμως ζείτε στην Αθήνα, εργάζεστε σε τρεις (τουλάχιστον) διαφορετικές δουλειές εκτός του πανεπιστημίου, γράψατε ένα μυθιστόρημα, και ταυτόχρονα προσπαθείτε να μας πείσετε ότι εκπληρώνετε τις υποχρεώσεις σας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο που βρίσκεται σε μία άλλη πόλη από εκείνη που βρίσκεται ο τόπος κατοικίας σας και της κύριας εργασίας σας, στη Θεσσαλονίκη.

Kαι αυτό που με εκπλήσσει Δρ. Παναγιωταρέα, αυτό που με θυμώνει ως πολίτη και ως μέλους της ακαδημαϊκής κοινότητας είναι ότι όχι μόνο δεν κρύβεστε, αλλά επειδή έχετε το θράσος να βγαίνετε στις τηλεοράσεις και να παριστάνετε την αγανακτισμένη με την κατάντια του Eλληνικού πανεπιστημίου, στην οποία πρώτη από όλους συνεισφέρετε εσείς.

Αν σας αδίκησα περιμένω την απάντησή σας την οποία θα δημοσιεύσω χωρίς περικοπές αυτούσια στο blog μου, demasamere. blogspot. com όπου βρίσκεται και η επιστολή μου προς εσάς.

Mε τιμή,

DMR

Ανώνυμος είπε...

Μεταφέρω σχόλιο αναγνώστη για το προηγούμενο κείμενο. ΧΤΚ.

Θερμά συγχαρητήρια στον συγγραφέα της επιστολής, όποιος κι αν είναι. Νομίζω ότι όλοι οι πολίτες θα πρέπει να αναλάβουν παρόμοια δράση. Να σταματήσει η παθητική μόνο κριτική απο τις καρέκλες των σαλονιών μας που ουσιαστικά αποτελεί ανοχή της διαφθοράς και καταλήγει να μας κάνει ολους συνυπεύθυνους για τα χάλια της πατρίδας μας.
Χ. Β.
ΥΓ. Ελπίζω να μάθομε σύντομα ποια είναι η απάντηση της κ. Παναγιωταρέα και ποιές οι παρεμβάσεις της Πολιτείας:)

Χωρίς σχόλια

Αναγνώστες