Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ

Όπως είναι γνωστό τελείωσε η αποτίμηση των κενών και πλεονασμάτων της πρώτης φάσης, για να γίνουν οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων στα οργανικά κενά.Υπενθυμίζεται στους συναδέλφους ότι, σύμφωνα με το νόμο, στα υπάρχοντα οργανικά κενά προηγούνται έναντι όλων, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους οι υπεράριθμοι, δηλαδή οι έχοντες ήδη οργανική θέση και οι οποίοι πλεονάζουν στο σχολείο τους (Π.Δ 50 & 100 του 1996 & 1997 αντίστοιχα). Αμέσως μετά, στα εναπομείναντα κενά, καθώς και σε εκείνα που ζητάμε να προστεθούν, τοποθετούνται, κρινόμενοι όλοι μαζί με βάση τα μόρια τους, όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, οι φετινοί μετατεθέντες, οι μεταταχθέντες, οι Ι.Δ.Α.Χ. και όσοι ζητούν βελτίωση.
Η διαδικασία, σε σχέση με τις άλλες χρονιές έχει ένα ουσιώδες νέο στοιχείο: την απαράδεκτη παιδαγωγικά εμμονή του Υπουργείου για τμήματα ως 30 μαθητών. Έτσι, αμφισβητήθηκαν οι πίνακες κενών και πλεονασμάτων του Φεβρουαρίου όπου οι διευθυντές προβλέπουν τα της ερχόμενης χρονιάς με βάση την υπάρχουσα κατάσταση.
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ αμέσως έθεσε το θέμα τόσο στον Προϊστάμενο του 2ου Γραφείου, αλλά και στον Διευθυντή Β/βάθμιας Εκπ/σης. Ζητήσαμε να γίνει ο προγραμματισμός όχι με βάση τους 30 μαθητές αλλά με ανώτατο όριο τους 25 και στις κατευθύνσεις τους 20, όπως είναι και το αίτημα της ΟΛΜΕ κι υπήρξε γενικά θετική ανταπόκριση.
Στη συνέχεια, στις 13/5/, σε συνεργασία με την ΕΛΜΕ Ελευσίνας και με την παρουσία συναδέλφων από όλα τα σχολεία της περιοχής μας πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας, πριν την έναρξη του ΠΥΣΔΕ για την προεργασία επί των κενών κι επιπλέον, κατατέθηκε κείμενο υπογραφών από τα περισσότερα σχολεία μας όπου οι συνάδελφοι εκφράζουν την πλήρη στήριξή τους στα τμήματα με ανώτατο όριο τους 25 και στις κατευθύνσεις τους 20 μαθητές. Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ δέχθηκαν αρχικά την θέση μας αυτή. Κρίνουμε πως πρόκειται για μια σημαντική επιτυχία.
Εκεί απαιτήσαμε:
Καμία αύξηση μαθητών
ανά τμήμα σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ.
Λόγω των συνθηκών της περιοχής όπου συνυπάρχουν μεγάλες κοινωνικές ιδιαιτερότητες (Ρομά, παλινοστούντες, μετανάστες), έντονα οικονομικά προβλήματα, σοβαρές κτιριακές ελλείψεις και μαθησιακές και διδακτικές δυσκολίες, αν θέλουμε να υπηρετήσουμε την αντίληψη «πρώτα ο μαθητής» , θα πρέπει να μιλάμε για ακόμη μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
Κανένας συνάδελφος να μην είναι χωρίς οργανική θέση ανεξαρτήτως της ύπαρξης ή όχι οργανικού κενού. Μετάθεση ίσον οργανική.
Να δοθούν ως οργανικά, όλα τα επί θητεία κενά (διευθυντικά κενά ή λόγω ανάληψης ΓΡΑΣΕΠ), τα κενά από μακροχρόνιες εκπαιδευτικές άδειες και μακροχρόνιες αποσπάσεις, που με μία ανελαστική ανάγνωση του νόμου δεν δίνονταν παρά τις προσπάθειές μας τόσα χρόνια.
Τα επί θητεία κενά πρέπει να είναι χαρακτηρισμένα ώστε όλοι να γνωρίζουν τι επιλέγουν. Σε περίπτωση που οι συνάδελφοι επιστρέψουν από τη θητεία τους, δεν έχουν προφανώς κανένα πρόβλημα διότι πλεονάζοντες είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες
Να παραδοθεί το έτοιμο 4ο Γυμνάσιο, να ολοκληρωθεί επιτέλους άμεσα το έργο στέγασης του 2ου ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και να διευθετηθούν οι ανάγκες του ΣΕΚ. Να μπουν οι μαθητές της ΦΥΛΗΣ στις σχολικές αίθουσες που έχει καταλάβει ο Δήμος κι όχι στα προκατασκευασμένα κλουβιά που τους ετοίμασε. Να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του 3ου ΓΕΛ και να ολοκληρωθούν άμεσα οι σχετικές διαδικασίες για την κατασκευή του νέου του κτιρίου.

Στις 18/5/ η διοίκηση του ΠΥΣΔΕ πιστή στις κυβερνητικές επιλογές που βλέπει την εκπαίδευση ως υπηρεσία και κοστολογούμενο προϊόν κι όχι ως λειτούργημα και την ύπαρξη μικρών τμημάτων ως ένα επιπρόσθετο λογιστικό πρόβλημα, αποφάσισε, καταψήφισαν οι δύο αιρετοί, να περικοπούν 7 τμήματα, δηλαδή, για τα δεδομένα της περιοχής μας ένα μικρό σχολείο. Οι προσπάθειες των συναδέλφων, των 2 Αιρετών και του ΔΣ, απέτρεψαν τα χειρότερα, αφού οι προτάσεις της Διοίκησης αφορούσαν κι άλλες περικοπές.
Δυστυχώς, όμως, στο Λύκειο Ζεφυρίου είχαμε μια ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη που υπέπεσε στην αντίληψή μας. Ο Διευθυντής, με φαξ που έστειλε, μείωνε τα τμήματα του σχολείου από 8 σε 6 διότι δεν τήρησε την ορθή διαδικασία και έκανε αυθαίρετες προσωπικές εκτιμήσεις. Ειδικά στην 1η Λυκείου εκτίμησε ότι θα δημιουργηθούν 2 τμήματα και δεν στηρίχθηκε στα περσινά δεδομένα όταν είχε 3 τμήματα ούτε και σε φετινά ασφαλή στοιχεία των Διευθυντών των Γυμνασίων που συνηγορούν επίσης στον ίδιο αριθμό τμημάτων. Όμως, έστειλε προσωπική εκτίμηση για 10 με 12 λιγότερους μαθητές, με αποτέλεσμα η Διοίκηση να υπολογίσει τα κενά και τις υπεραριθμίες με βάση 2 τμήματα κι όχι 3.
Στις 19/5/ το ΔΣ έκανε παράσταση διαμαρτυρίας στον Διευθυντή του Λυκείου Ζεφυρίου εξαιτίας όσων συνέβησαν και ζητώντας να επανεξετάσει το θέμα. Η θέση του Διευθυντή ήταν ότι, πράγματι, θα έλθουν 58 περίπου μαθητές από την 3η Γυμνασίου, κρίνεται όμως, από τον ίδιο προφανώς, ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να ακολουθήσουν το Λύκειο. Έτσι, όπως ο ίδιος δήλωσε, με ενημέρωση από το ΓΡΑΣΕΠ των γονέων των μαθητών αυτών, θα τους «προτρέψει» να επιλέξουν το ΕΠΑΛ. Αλλά, αυτές είναι πρακτικές χωρίς κανένα παιδαγωγικό έρεισμα που ξεπερνούν και την δικαιοδοσία του ΓΡΑΣΕΠ ως καθαρά συμβουλευτικού θεσμού γιατί ο Διευθυντής και το ΓΡΑΣΕΠ δεν καθοδηγούν, αλλά, συμβουλεύουν και μόνον αν αυτό τους ζητηθεί.
Τότε, το Δ.Σ. ζήτησε από την Διοίκηση να απορρίψει την «εκτίμηση» του Διευθυντή και να υπολογίσει 3 τμήματα, στην 1η Λυκείου τουλάχιστον, για το Λύκειο Ζεφυρίου. Όμως, η Διοίκηση δεν υιοθέτησε τις νομικά και παιδαγωγικά ορθές προτάσεις μας.
Το Δ.Σ. δεν πρόκειται να αφήσει αναπάντητες τέτοιες πρακτικές απ΄ όπου κι αν προέρχονται. Θα προτείνει στη ΓΣ της ΕΛΜΕ, που θα γίνει μετά τις 10/6/, με απόφασή της να δεσμεύονται οι Αιρετοί ώστε να βάζουν την ελάχιστη βαθμολογία, όταν καλούνται να κρίνουν υποψήφιους για διοικητικές θέσεις κάθε βαθμίδας, που έρχονται σε σύγκρουση με τα κατακτημένα δικαιώματα του κλάδου, υπηρετώντας τον «πολυνόμο». Επίσης, το Δ.Σ έχει ετοιμάσει κείμενο προς τη Διοίκηση που έχει αρχίσει να υιοθετείται από τους συναδέλφους, ατομικά με υπογραφές ή στους συλλόγους, εννοείται με ενδεχόμενες τροποποιήσεις ανά σύλλογο, όπου τοποθετείται για το σύνολο των θεμάτων του «πολυνόμου» πλέον της κυρίας Υπουργού.
Θα αγωνιστούμε και θα συγκρουστούμε για να προστατέψουμε τη Δημόσια Παιδεία από τη δραματική απαξίωση κι υποβάθμιση, τόσο ποιοτική όσο και ποσοτική, στην οποία οδηγείται από τις αποφάσεις του ΔΝΤ, της ΕΕ και της κυβέρνησης.
«Όταν η αδικία γίνεται νόμος, η αντίσταση είναι ο μόνος δρόμος»

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ "ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ"
ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται...

Οι μέρες που ζούμε σηματοδοτούνται από την πιο άγρια επίθεση απέναντι στην κοινωνία, το εισόδημα και το επίπεδο διαβίωσης μας. Η δημοσιονομική τρομοκρατία καλά κρατεί, το ένα πακέτο μέτρων διαδέχεται το άλλο σε βαθμό που κανένα από τα δικαιώματα και τα κεκτημένα μας να μη θεωρείται δεδομένο.
Μέσα σε αυτή την καταιγίδα το Υπουργείο Παιδείας βρήκε τη χρυσή ευκαιρία να κλείσει τους λογαριασμούς του με τον κόσμο της εκπαίδευσης.

Τα χειρότερα ήρθαν...
Οι αλλαγές στην εκπαίδευση μέσω του νόμου Διαμαντοπούλου σε
συνδυασμό με το πρόγραμμα σταθερότητας και τα νέα μέτρα αποτελούν κήρυξη πολέμου στον κόσμο της εκπαίδευσης αλλά και της εργασίας συνολικά. Εισαγωγή νέου
τρόπου διορισμών, θέσπιση του θεσμού του δόκιμου εκπαιδευτικού και του μέντορα, δημιουργία του «νέου ωρομίσθιου» ως αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, στοίβαξη 30 μαθητών στις τάξεις, υποχρεωτικές υπερωρίες για τους μόνιμους, κατάργηση και συγχωνεύσεις σχολείων (κτλ...) πηγαίνουν χέρι-χέρι με το κόψιμο του 13ου-14ου μισθού, την αύξηση των ορίων ηλικίας για συνταξιοδότηση, το πάγωμα των προσλήψεων στο δημόσιο -ακόμα και στην εκπαίδευση-. Όλα αυτά οδηγούν στις πρώτες μαζικές απολύσεις (20.000-25.000 λιγότεροι ωρομίσθιοι και αναπληρωτές υπολογίζεται ότι θα
προσληφθούν τα επόμενα 2 χρόνια) στο χώρο της εκπαίδευσης -και όχι μόνο- και ο κατάλογος αυξάνει μέρα με τη μέρα. Η χώρα που καλούμαστε να ζήσουμε δεν μας χωράει, το σχολείο που καλούμαστε να διδάξουμε δεν μας εμπνέει.
+++++++

Ανώνυμος είπε...

++++++++
Αμύνεσθαι περί πάρτης...

Αυτό που διακυβεύεται μας ξεπερνά
όλους και μόνο ενωμένοι μπορούμε να το αντιπαλέψουμε. Γι’ αυτό και καλούμε τους συναδέλφους που βρίσκονται σε διαδικασία διορισμού, όλων των κατηγοριών να
δώσουμε τη μάχη μαζί και πλάι με τους υπόλοιπους συναδέλφους μας.

Απαιτούμε το διορισμό μας στο δημόσιο σχολείο το Σεπτέμβρη του 2010 και δε θα ανεχθούμε καμία καθυστέρηση ως προς αυτό
· Καλούμε τις ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ να υιοθετήσουν το αίτημα μας και να
πιέσουν προς αυτή την κατεύθυνση
· Καλούμε το υπουργείο να πάρει ξεκάθαρη θέση και να προωθήσει το
διορισμό όλων των κατηγοριών που κατοχυρώνουν δικαίωμα διορισμού
όπως οφείλει

Βγαίνουμε στο δρόμο πριν μας πετάξουν στο δρόμο...
Για τα παραπάνω θα παλέψουμε με κάθε τρόπο -και νομικά αλλά κυρίως κινηματικά- και πάνω απ' όλα με ενότητα μεταξύ μας. Συμμετέχουμε στις απεργίες και τις κινητοποιήσεις των ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ), παρεμβαίνουμε στις διαδικασίες των τοπικών συλλόγων (Γενικές Συνελεύσεις-δράσεις) ώστε να ακουστούν τα αίτημά μας, συντονιζόμαστε με όσους παλεύουν ενάντια στο έκτρωμα του υπουργείου (ΠΕΑΕ- Συντονιστικά και Συνελεύσεις ωρομισθίων- αναπληρωτών-αδιόριστων).

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα περάσει η απόλυση του προέδρου του ΣΕΦΚ

Οι εργοδότες μάλιστα του φροντιστηρίου «Κέντρο Μελέτης» στη Ν. Σμύρνη, Νεκτάριος Μαυρογιαννάκης και Μιχάλης Μάγκος, δήλωσαν κυνικά στον πρόεδρο του ΣΕΦΚ ότι δε θα τον επαναπροσλάβουν, γιατί «συμμε-τείχε σε όλες τις απεργίες που προκήρυξε φέτος το σωματείο, ενώ καλούσε με τα κείμενα του σωματείου τους υπόλοιπους καθηγητές σε αντίσταση στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική». Δε δίστασαν μάλιστα να δηλώσουν ότι, επειδή η επόμενη χρονιά θα χαρακτηριστεί από έκρηξη εργατικών κινητο-ποιήσεων ενάντια στα μέτρα του ΔΝΤ, δεν μπορούν να απασχολούν στην επιχείρησή τους τον πρόεδρο του σω-ματείου, ο οποίος θα συμμετέχει σε όλες τις κινητοποιήσεις. Η εργοδοσία λοιπόν, διακηρύσσει ότι απολύεται για συνδικαλιστικούς λόγους.

Ο ΣΕΦΚ δεν πρόκειται να ανεχτεί την ποινικοποίηση της απεργίας και του αγώνα. Δίνει τη μάχη με όλες του τις δυνάμεις, μαζί με όλο το εκπαιδευτικό και εργατικό κίνημα για να επαναπροσληφθεί ο πρόεδρος αλλά και όποιος εργα-ζόμενος απολύεται, επειδή διάλεξε το δρόμο του αγώνα και της αξιοπρέπειας. Συνεχίζει να παλεύει μαζί με όλους τους συναδέλφους καθηγητές για την τήρηση σε κάθε φροντιστήριο της ΣΣΕ. Συνεχίσει να παλεύει μαζί με όλους τους ερ-γαζομένους και άνεργους, νεολαίους και συνταξιούχους για την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης- ΕΕ- ΔΝΤ που υπονομεύει το παρόν μας και υποθηκεύει το μέλλον μας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΦΥΡΙ.

«Φαινόμενα παραβατικότητα στο Ζεφύρι: Σύγχυση και εμπόριο εγκληματοφοβίας»
Τα δυο τελευταία περιστατικά παραβατικότητας στο Ζεφύρι (τραυματισμός 8χρονης από αδέσποτη σφαίρα και εύρεση κάποιων ύποπτων αντικειμένων σε σχολική τσάντα 5χρονου μαθητή) όσο και αν μας οδηγούν σε δυσάρεστες σκέψεις, αποτροπιασμό, θλίψη κ.ά., δεν νομιμοποιούν κανέναν (αιρετό, μη αιρετό, δημοσιογράφο, κάτοικο) να αποδίδει συλλογικές ευθύνες σε ομάδες πληθυσμών με κοινωνικά ή χωρικά κριτήρια.

Αναλυτικότερα, με αφορμή τα δυο παραπάνω περιστατικά, τόσο μερίδα του τοπικού πολιτικού συστήματος όσο και τμήμα του τοπικού τύπου (βλέπε παράρτημα με δημοσιεύματα τύπου, αναπαραγάγουν τα εδώ και πολύ καιρό χιλιοειπωμένα επιχειρήματα περί εκτεταμένης παρανομίας των Ρομά, περί οργής του τοπικού πληθυσμού, περί απίστευτης έξαρσης της εγκληματικότητας στην περιοχή, περί ανάγκης ευρύτερης αστυνόμευσης κ.ά. Αυτή τη φορά όμως παρατηρείται το φαινόμενο υπέρβασης κάθε ορίου λογικής και στοιχειώδους σεβασμού των δικαιωμάτων των κατοίκων και δημοτών της περιοχής αφού υποστηρίζεται ότι «αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού στο βόρειο τμήμα της πόλης (ενν. του Ζεφυρίου) συμμετέχει συχνά σε εγκληματικές ενέργειες…» (εφ. Αττική περιφέρεια, 4 Ιουνίου 2010, σελ. 16-17).

Ε, λοιπόν, όχι, κυρίες και κύριοι: όχι μόνο δεν αποδεικνύεται κάτι τέτοιο αλλά τουναντίον ενισχύεται η άποψή μας ότι κάποιοι/ες «εμπορεύονται» τα φαινόμενα παραβατικότητας προς ίδιον όφελος με σημαντικό κοινωνικό κόστος για όσους κατοικούν στην περιοχή. Διαμορφώνουν μια τοπική ημερήσια διάταξη με κυρίαρχο το θέμα της παραβατικότητας και μοναδική έμφαση στην ποινική-αστυνομική όψη του προβλήματος. Με αυτό τον τρόπο προωθείται μια στρεβλή και μερική άποψη για το θέμα, ενώ η προσπάθεια ταύτισης της παραβατικής συμπεριφοράς ορισμένων με ολόκληρες κοινωνικές και χωρικές ομάδες διευκολύνει τη λαϊκιστική προσέγγιση του προβλήματος ως σύγκρουση μεταξύ «καλών» και «κακών» (Ρομά, κάτοικοι βόρειας περιοχής).

http://www.scribd.com/doc/32704556/Ενημερωτικό-Δελτίο-1-2010-Ζεφύρι-παραβατικότητα

Ανώνυμος είπε...

Δήλωση της Αγγελικής Φατούρου, μέλους του ΔΣ της ΟΛΜΕ
Εκπροσώπου των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ

ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ [του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, του εισοδήματος, της σύνταξης και της εργασίας μας]ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ!

· Πώς αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις μια υπουργό [που δηλώνει μόλις προχθές σε τηλεοπτική εκπομπή -παρουσία των προέδρων ΟΛΜΕ και ΔΟΕ- ότι όλες οι αμοιβές των εμπλεκομένων με τις πανελλήνιες εξετάσεις καθηγητών θα δοθούν αμέσως, όπως τα προηγούμενα χρόνια, και χωρίς περικοπές] και έναν υφυπουργό [που δείχνει στην αντιπροσωπεία του ΔΣ της ΟΛΜΕ ανύπαρκτη υπ. Απόφαση για το ίδιο θέμα] μετά τη σημερινή δημοσιοποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που τους διαψεύδει;

· Πώς αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις μια πολιτική ηγεσία που γυρνάει στα τηλεοπτικά παράθυρα για «να διαβεβαιώσει» δήθεν τους γονείς ότι δεν υπάρχει εντολή για 30άρια τμήματα, την ίδια στιγμή που ο Περιφερειάρχης-υπάλληλός της επιμένει ενώπιον 50 εκλεγμένων συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ του λεκανοπεδίου ότι θα συγκροτήσει τμήματα 28 μαθητών; [βλ. σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ στο Γ. Κουμέντο]

· Πώς αλλιώς; Μα υπαλλήλους του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ΕΚΤ, που φροντίζουν για την πιστή τήρηση του υποδουλωτικού μνημονίου…
· ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
· ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 25 ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ 1η ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
ΑΘΗΝΑ 9/6/2010

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ
ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ;

Πληροφορηθήκαμε σήμερα από Σχολικούς Συμβούλους της Αθήνας και της επαρχίας ότι με προφορική εντολή το Υπ. Παιδείας τους καλεί να επιλέξουν οι ίδιοι τα σχολεία που θα ενταχθούν πιλοτικά στη διαδικασία της «αυτοαξιολόγησης»!

Είναι φανερό ότι -μπροστά στην ομόθυμη άρνηση των Συλλόγων Διδασκόντων ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ των Σχολείων της χώρας να ενταχθούν εθελοντικά στο πρόγραμμα- η πολιτική ηγεσία του υπουργείου περνάει σε αυταρχικές πρακτικές του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», όπως ακριβώς έπραξε και με τον ορισμό των 800 πιλοτικών δημοτικών σχολείων, χρησιμοποιώντας σαν όργανα κρούσης τους Σχολικούς Συμβούλους!

Ευχόμαστε να διαψευστούμε… Αν όχι, καλούμε τους σχολικούς συμβούλους να μην υπακούσουν σε οποιαδήποτε τέτοια ή παρόμοια αντιδημοκρατική «παρότρυνση»-εντολή και τους Συλλόγους Διδασκόντων να εμείνουν μέχρι τέλους στην άρνηση συμμετοχής στο πρόγραμμα «αυτοαξιολόγησης», σύμφωνα και με την απολύτως τεκμηριωμένη [πολιτικά-παιδαγωγικά-επιστημονικά] πρόσφατη απόφαση της ΓΣ των ΕΛΜΕ [απόφαση που πάρθηκε με συντριπτική πλειοψηφία].



Σε κάθε περίπτωση το εκπαιδευτικό κίνημα δεν θα επιτρέψει στους υπαλλήλους του ΔΝΤ και της ΕΕ, στις ηγεσίες δηλαδή των υπουργείων, να διαλύσουν – κατηγοριοποιήσουν – ιδιωτικοποιήσουν τα δημόσια σχολεία.

ΑΘΗΝΑ 10/6/2010

Ανώνυμος είπε...

Μια καλή και περιεκτική δήλωση για την συγκυρία.

ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΑΛΛΑ –ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΜΑΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ– ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΘΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ
Απερχόμενο μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ,
Εκπρόσωπος των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ
Καθηγήτρια στο 1ο ΕΠΑΛ Περιστερίου

25 Ιουνίου 2010 12:35 π.μ.

Αναγνώστες