Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕ "Δ" ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Βραβεύτηκαν λοιπόν οι εκπαιδευτικοί που είχαν να επιδείξουν και από μια καινοτομία στο διδακτικό τους έργο ενώ την ίδια στιγμή ωρομίσθιοι συνάδελφοι τους διαδήλωναν για το ότι μένουν απλήρωτοι εδώ και ένα χρόνο. Η Υπουργός ήταν ξεκάθαρη στους αφορισμούς της:Από εδώ οι εκπαιδευτικοί που αξίζουν να φέρουν αυτόν τον τίτλο και από εκεί οι παρίες,οι φωνακλάδες που τόλμησαν να διαταράξουν μια τόσο όμορφη και καινοτόμο τελετή για τη βράβευση των συναδελφων τους,να υποβαθμίσουν την πρώτη, εδώ και χρόνια, "αγαθή"προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να αναδείξει τη δουλειά των εκπαιδευτικών.Κι όλα αυτά με το ευτελές αίτημα της,άκουσον-άκουσον,καταβολής των δεδουλευμένων τους.
Δεν είμαι αντίθετος με τις καινοτομίες,ούτε με τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση.Αυτό... προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης. Κάθετα αντίθετος είμαι με ό,τι προσβάλλει τη νοημοσύνη μου........

7 σχόλια:

ΖΟΥΚΥΔΙΔΗΣ είπε...

Τι ορίζεται ως καινοτομία;Ερωτηματολόγια,περιβαλλοντικές εργασίες,διαδραστικοί πίνακες,κτλ.κτλ.Αυτός είναι προφανώς ο ορισμός της λέξης από το Υπουργείο.Την ίδια στιγμή,όλοι οι άλλοι εκπαιδευτικοί καλούνται να ακολουθήσουν το παράδειγμα των προαναφερθέντων.Μάλλον δε χρειάζεται......Γιατί ιδιαίτερα καινοτόμος είναι ο Έλληνας Εκπαιδευτικός όταν καλείται ,χωρίς καμιά βοήθεια,να κοινωνικοποίησει παιδιά μεταναστών.Όταν μέσα σε λιγότερο από είκοσι χρόνια από την έλευση των γονιών τους τα παιδιά αυτά εισάγονται και στα ανώτερα ιδρύματα της χώρας.Όταν προσπαθούν να βρουν ισορροπίες ανάμεσα στη ξενοφοβία της μισής τάξης και στη χαμηλή αυτοεκτίμηση της άλλης μισής.Όταν προσπαθούν να μυρίζουν το ρατσισμό, ακόμα και εκεί που δε φαίνεται.Όταν πρέπει να διδάξουν μέσα από βιβλία κακογραμμένα και μέσα σε μια κοινωνία που απαξιώνει τη μόρφωση και έχει μετατρέψει το σχολείο σε κέντρο επαγγελματικής αποκατάστασης.Όταν,τέλος,τοποθετείται ο εκπαιδευτικός στις εσχατιές της χώρας και έχει να αντιμετωπίσει τις τοπικές ιδιαιτερότητες με τα ψιχία του μισθού του ......Εκεί να δεις καινοτομίες.Ο σωστός εκπαιδευτικός δε θέλει βραβεία και μετάλλια ήθους.Επειδή όμως σε κάποιους αρέσουν τα βραβεία ,θα κάνω μια απονομή.......
Βραβείο Κοινοτυπίας στην Υπουργό μας,λοιπόν......

Ανώνυμος είπε...

To χρειάζεται σίγουρα το βραβείο Κοινοτοπίας(όχι κοινοτυ...). Είναι κωμικοτραγικό αυτό που συμβαίνει με τους υπουργούς Π..αιδείας. Προσπαθούν να εντυπωσιάσουν, να πρωτοπορήσουν, να καταγραφούν στα ΜΜΕ. Και υπονομεύουν συχνά ό,τι καλό έχουν πετύχει οι ανώνυμοι εκπαιδευτικοί, αυτοί οι άγνωστοι στρατιώτες του πολιτισμού μας. Ας σταθούν οι πολιτικοί σεμνά και ταπεινά μπροστά σ΄αυτούς τους ανθρώπους, όπως και σε κάθε έλληνα πολίτη, ας αφουγκραστούν τις αγωνίες και τα όνειρά τους. Σεμνά και ταπεινά, όμως, όχι ξετσίπωτα κι αλαζονικά λες κι είναι νιόβγαλτα πορνίδια που θέλουν να επιβεβαιώσουν την αξία τους στους πολύπειρους "προστάτες" τους.

ΧΤΚ

vlemma είπε...

στο Αγαθο..
στο Ωραιο..
και στο Αληθες...

θα προσθεσουμε τωρα και
το Καινοτόμο!!

Διεξηχθησαν πολεμοι..
εγκαθιδρυθηκαν τυραννιες
ερημωθηκαν πολιτισμοι..
εξολοθρευτηκαν ανθρωποι

στην υπηρεσια αυτων
των αφηρημενων εννοιων...

Πλανες της σκεψης
αφορμες..
για ιστοριες..της Χαλιμας...

Ανώνυμος είπε...

Στην εκδήλωση όπου έγινε το επεισόδιο μεταξύ της ηγεσίας του «ΥΠΕΠΘ» και των αδιόριστων συναδέλφων παραβρέθηκαν και συνάδελφοι από την περιοχή μας λόγω της βράβευσης του ενός ο οποίος και πήρε θέση για το συμβάν. Αρχικά, μπράβο στον συνάδελφο, που είχε δεχθεί και ευρωπαϊκή διάκριση για τις δραστηριότητες του, για την βράβευση κι έπειτα για την διατύπωση των αντιρρήσεων του στην ίδια την υπουργό, αλλά και δημόσια, στη συνέχεια, μέσω του διαδικτύου. Η διπλή αυτή παρέμβασή του προκάλεσε αίσθηση και προβληματισμό στο υπουργείο. Θα΄ταν καλό να είχαμε το κείμενο της παρέμβασής του όπως και τη γνώμη του για τα γεγονότα.

denispyr είπε...

Τα κείμενα
Τσαγκατάκης, Ζεφύρι
Παπανδρέου, Ηλεία

Ανώνυμος είπε...

Αξίζει να προσπαθεί κανείς μπροστά σε τετελεσμένα; Αξίζει, φτάνει να΄χει επίγνωση της κατάστασης.

Για το Γυμνάσιο & Λύκειο Φυλής:

ANAKOINΩΣΗ

«υπερασπίσου το παιδί γιατί,
αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα »


Επιβάλλεται να σταματήσει άμεσα κάθε ενέργεια του Δήμου Φυλής για την εγκατάσταση προκατασκευασμένων αιθουσών στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου Φυλής. Τέτοιες πρόχειρες και πλάγιες λύσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος στέγασης δεν πρέπει να γίνουν δεκτές.
Να λυθεί υπέρ του σχολείου το σοβαρότατο ζήτημα του Λυκείου Φυλής το οποίο δεν είναι δυνατόν από τον Σεπτέμβριο του 2009 να λειτουργήσει αυτόνομα εξαιτίας της μη παραχώρησης από τον Δήμο του σχολικού κτιρίου, που προορίζεται γι΄ αυτό και χρησιμοποιεί ο ίδιος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιες υπηρεσίες του Δήμου, δηλαδή λίγοι δημοτικοί υπάλληλοι, να χρησιμοποιούν ένα διώροφο σχολικό κτίριο και δεκάδες μαθητές, τα παιδιά τους, τα παιδιά των δημοτών, να στοιβάζονται σε ανεπαρκείς αίθουσες και να επιδιώκεται η στέγασή τους σε αίθουσες προκατασκευασμένες.
Δεν θα ήταν πιο λογικό κι ανθρώπινο να εγκατασταθούν στις αίθουσες αυτές οι δημοτικές υπηρεσίες και να μην αντιμετωπίζονται μαθητές και καθηγητές ως μάζα δίχως δικαιώματα ή που φωνάζει δίχως ουσιαστικό λόγο;
Ή μήπως η αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης δεν είναι ένας ουσιαστικός λόγος για να αγωνίζεται κάποιος;

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

ΖΟΥΚΥΔΙΔΗΣ είπε...

Ευχαριστώ Denispyr για τα links.
Οι αναφορές των συναδέλφων αποτελουν για μένα ό,τι πιο αισιόδοξο έχω ακούσει τελευταία.
Δεν ξέρω για το αν τελικά δημιουργήθηκε προβληματισμός στο Υπουργείο από αυτές τις παρεμβάσεις.Γνώμη μου πάντως είναι ότι οι μανατζερς δεν έχουν όραμα άρα ούτε και ευαισθησίες τέτοιου τύπου.Οι μανατζερς του Υπουργείου έχουν μόνο στοχοθεσίες ,τις οποίες πρέπει κάποτε να τις ακυρώσουμε αντιπαραθέτοντας το δικό μας συγκροτημένο όραμα......
Καλό είναι πάντως ότι,έμμεσα,δηλώθηκε ότι μόνο το Υπουργείο μας αντιμετωπίζει εχθρικά τους υφισταμένους του.Δε συμβαίνει αυτό σε κανένα άλλο υπουργείο.Τί να σημαίνει άραγε αυτό;

Αναγνώστες